Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 2497 ggr
ollivoll
12/8/13, 12:24 PM

Healing utan att veta om det

Hej Ville bara berätta om en händelse som jag var med om när jag var på julmiddag med mina syskon och anställda. Det är så att för ett halvår sen började jag med att finna mitt andliga jag med LOA och hjälp av änglar. Jag började meditera zen meditation, och läsa om mirakler och healing etc. Många gånger som jag dragit ett änglakort har jag nästan alltid fått samma kort draget om om igen. Rensa ditt Chakra, ta bort din rädsla osv. Mycke har hänt med mitt sinne och kropp sen jag började med meditationen och nästa vecka ska jag göra en chakrahealingmassage. Jag har väl inte egentligen varit intresserad av att jag ska lära mig healing eller rättare sagt trott mig någonsin kunnat det så det har aldrig fallit mig in. Jag kommer från en familj där vi alla mår riktigt dåligt, mina syskon och föräldrar. Vi mår helt psykiskt dåligt för olika orsaker. Jag tog tag i mina problem genom det andliga och genom att gå på sorgbearbetning. Jag har inget agg kvar i min kropp men tyvärr har mina nära det. Som jag vet så kan mina syskon dölja det precis som jag kunde för alla runt omkring, vi är väldig duktiga på det. På julmiddag så blev det bowling och femkamp, vi var 10 personer som gick. Jag dricker inget alkohol (sen 3 år tillbaka) utan allt jag dricker är alkoholfritt men det gör inte syskonen och våra anställda. Jag lägger märke till hur väl mina syskon och även mina anställda försöker dölja sina agg och frustrationer ju mer alkoholen slår till genom att försöka skratta bort problemen fast dom egentligen försöker provocera varann. Till slut långt in på natten tar vi taxi hem, och många skulle jobba helgen nästa dag. Inte jag. Jag slukar in deras dåliga energi in i min kropp och nästa dag ligger jag så plakat hela dagen ont i huvudet, yr, jag sover bort hela lördagen. Idag fick jag veta att alla som var med på julbordet vaknade pigga och glada och dom som jobbade lördagen var otroligt välmående. Den enda som mådde rent skit var jag: ) så drog jag ett änglakort i morse där det stod helt tydligt att min kropp är ett energifält jag slukar andras energi och jag måste lära mig healing för att slå ut den ur min kropp. Dom råder mig till att gå en healingkursför att lära mig healing för det ligger patent i min kropp. Efter ijulmiddagen tror jag faktiskt på det. Och jag skrattade högt eftersom jag vet att bokat denna chakrahealingmassage sen ett tag tillbaka och kvinnan som gör det håller healingkursför också. Sammanträffade? Ni får avgöra: )

Annons:
[Torahzen]
12/8/13, 9:01 PM
#1

Intressant, berätta hur det går efter massagen.

ollivoll
12/8/13, 9:31 PM
#2

Absolut:) Jag kommer att göra en sammanfattning av vad som sagts och händer, om något alls händer dvs. Det ska bli riktigt spännande: )

[Bettanbop]
12/9/13, 9:42 PM
#3

Så spännande 🙂 väntar jag med på din sammanfattning 👍

ollivoll
12/14/13, 10:12 AM
#4

Nu har jag testat på chakrashealing. Och jag ska försöka sammanfatta det så gott jag kan:) Innan proceduren skulle påbörjas berättade jag lire kort om mig skälv. Jag berättade att jag började med att hitta mitt andliga jag för ett halvårsen och påbörjat en resa och hoppas att finna mitt mål med total inre frid. Jag berättade aldrig några detaljer direkt ( det var meningen) Sen fick jag lägga mig ner på britsen och slappna av, med lite chakramusik i bakgrunden. Hon la en sten från Peru på mitt tredje öga och en kristall på mitt hjärta. Jag blundar hela proceduren men kan känna i hela healingen vart hon koncentrerar sig. Svårt att förklara ,när hon la ner händerna stilla på min axel och knä så knakade det i minkropp. Inte ont men det knakade som knackningar. Men hon rörde inte händerna någonting när hon försiktigt la dom på mina punkter. Ändå knackade det till. Hon gör så en stund sen lyfter hon händerna ovanför mig och jag kan tydligt känna hetta i dom områdena hon går på. 10 000 tankar kommer upp i huvudet precis som när man mediterar, alla frågor man vill ha svar på kommer i virrvarr ,röster hörs. jagkänner hur hon hur hon koncentrerar sig på mina fötter och hon trycker sina handflator på mina fotsulor. Jag bör tala om att jag har en väldigt hög smärttröskeln i hela min kropp förutom under mina fötter. Jag är suuuuuuper känslig för all beröring under mina fötter. Ska man skojkittlas så gör man det med livet som insatts. För det kittlas inte på mig utan det kommer en ilsmärta som blixtrar i hela min kropp, och det svartnar för ögonen. Bästa tortyrredskapet på mig. När hon trycker känner jag mig helt lugn, och min fråga kommer upp, varför är jag så ömtålig under mina fötter? Rösten svarar med en sån självklarhet, det är därifrån du får in din energi, jorda dig! Sen var det helt tyst. Healerskan måste ha uppfattat det för hon släpper ner mina fötter och går vidare uppåt. Återigen kommer en massa nya frågor, och rösterna i huvudet hörs på nytt. Ännu ett virrvarr. Hettan känns otrolig i kroppen speciellt runt mitt huvud där hon till slut säger att hon vill tillkalla gudinnan från Antlantis att vägleda mig och hjälpa mig rensa ut allt gammalt och började prata i antlantiskoder. Mycke hände men dessa jag skriver ner är det som berörde mig mest. Det skulle krävas en hel bok att förklara allt som skedde: ) Efteråt satt vi ner och så skulle hon sammanfatta allt. Hon säger: Du är väldigt mottaglig för energier, du behöver kunna heala för att rena dig själv för du tar emot väldigt mycket. Jag känner även att din familj (?) tar väldigt mycke energi ifrån dig och det bästa vore om du kom ifrån det. ( har inget sagt om det) Dina fötter talade om för mig att du behöver jorda dig. Dom praktiskt talat skriker ut det( här skrattar jag) Ditt hjärtchakra har öppnat sig väldigt mycke och där ska du koncentrera dig extra mycke under dina meditationer. Sen nämner hon gudinnan från Antlantis och frågar mig om det säger mig något. Ja självklart säger jag, jag har kollat upp om antlantiskoder och mediterat med dom olika funktionerna ett tag nu. Dessutom kan jag inte låta bli att tro på Antlantis sen jag var liten. Då förstår jag sa hon jag brukar inte få in gudinnan Antlantis under mina healingar. Hon föreslog resor till Peru och även Malta för mig att utveckla mig mer inom mitt andliga finnande. Hon kommer att skicka lite info på kurser etc. Jättekul. Har även bokat en chakramassage efter nyår hos henne. I det hela tycker jag nog att det inte låter som en slump alltihop, eller? Väldigt spännande var det iallafall fall och rekommenderar alla som öppnat upp sig för det andliga att göra healing, det är sjuuuuukt häftigt: )) Kramar på er Ställ gärna frågor för det finns mycke att berätta om healingen.

[Bettanbop]
12/15/13, 9:25 PM
#5

Så spännande 🙂 Tack för att du delar med dig 🌺

Otroulig
12/17/13, 10:00 PM
#6

Åh vad spännande! Vilken utveckling ✨

Glöm inte att jorda dig också 😉 Det är lätt att man blir hög av härliga upplevelser och vill flyga iväg. Så häftigt att du får bekräftat det du redan anat eller kanske visste!🌺

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Tarotstollan
12/18/13, 3:22 AM
#7

Det var spännande att läsa. Tack för att du delar med dig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
12/18/13, 6:01 AM
#8

OJ vilken upplevelse! Tack för att du delar med dig, men än mer lycka till med din utveckling och att försöka lära känna dig själv mer. Ta vara på dig och lev!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

LeS-
12/18/13, 12:00 PM
#9

vad kul att läsa om dina upplevelser! Verkligen spännande, vart kan man göra chackrashealing?

[nathalie_bumbi]
12/23/13, 3:00 PM
#10

Väldigt spännande. Vart och hos vem gjorde du denna chakrahealing?

ollivoll
12/24/13, 8:47 AM
#11

http://langtanochlust.com/?page_id=126 Längtan och lust i Göteborg och den underbara kvinnan heter Lill Andersson : )

Theleonora
12/26/13, 1:48 PM
#12

Tack för att du delar med dig! Har läst det du skrivit och mycket stämmer in på mig. Började min utveckling för ung 2 år sen men kommer inte till skott, mest troligt för att jag ger andra energi och tar emot av deras negativa energier… 

Ska kolla upp kring detta med healing och hur man kan komma vidare.


Upp till toppen
Annons: