Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 576 ggr
Skogshumblan
12/7/13, 7:19 AM

7 december

God morgon finisar. Nu har Sven dragit vidare. Kvar är snön och lite stlk Sven ställde till med. Idag tänkte jag åka till grannkommunen och köpa vinterskor till mig så jag kan vara ute med barnen. Tänkte köpa lite födelsedagapresenter till min skrutta som fyller 4 nästa söndag. Hoppas ni alla har och får en fortsatt skön helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Sameli
12/7/13, 8:39 AM
#1

God morgon,

Sitter i soffan och lyssnar till "jul, jul, strålande jul" på nyhetsmorgon.. Kom hem i natt från Paris till ett vinterland, vilken känsla 👍

Ha en underbar lördag allihopa!🌺

"Man måste ge lite mer än man tar"

Toyan
12/7/13, 9:23 AM
#2

God morgon på er!

Lite snö börjar falla här och vi har 4 minus.

Inga speciella planer för dagen mer än att ut och handla, tar det som det kommer🙂

Önskar alla healers en fin dag🌺

majlar
12/7/13, 9:57 AM
#3

God morgon i solen och snön som glittrar. Fantastiskt från ena dagen till andra så är det vinter.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🌺

[Chakra]
12/7/13, 10:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon/God förmiddag

Önskar er alla en fin lördag!

(Foto Chakra)

Indiania
12/7/13, 10:38 AM
#5

Godmorgon alla!

Inga speciella planer för dagen här heller, gör vad som faller mig in. Ut och handla lite skall jag i alla fall och en promenad i solen lär det bli.

#4 Vilket vackert foto Chakra, det är vackert med den nyfallna snön!🙂

Önskar er alla en mysig lördag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
12/7/13, 11:28 AM
#6

Go förmidda Kokar knäck och annan godis i dag. Kan inte se era vackra bilder och kan inte lägga in bilder eller smilisar heller. Vete sjutton vad som är fel…. Ha en riktigt fin Lördag alla!

Annons:
Andina
12/7/13, 11:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

GoFörmiddag härifrån också!

Jag hoppas Sven inte ställt till det för er. "Han" hittade aldrig hit, tack och lov! Vi har ett tunt lager med blötsnö på marken nu, men såpass tunt så att marken lyser igenom. Ett par, tre dagar med minusgrader, och lite (?) mer snö. Se'n hoppas jag att vädersiarna har rätt, då de siar om flera plusgrader igen. :)

De mörka dagarna före jul, känns alltid "lite" lata för mig. Vänder mig gärna om i sängen o sover en liten extrastund, allt blir lite 'stilla'. Tack o lov undviker jag allt vad julstress heter.

Idag blir det lite av det som faller mig och besöket in.

Härlig bild, Chakra! Hur det än är, så är det vackert med snö! 🙂

Ha en fin o go' lördag allihop! Kramas

Första snön 131205

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: