Godmorgon/ Goddag / Godkväll

7 december

2013-12-07 07:19 #0 av: Skogshumblan

God morgon finisar.

Nu har Sven dragit vidare. Kvar är snön och lite stlk Sven ställde till med.
Idag tänkte jag åka till grannkommunen och köpa vinterskor till mig så jag kan vara ute med barnen. Tänkte köpa lite födelsedagapresenter till min skrutta som fyller 4 nästa söndag.

Hoppas ni alla har och får en fortsatt skön helg!

Anmäl
2013-12-07 08:39 #1 av: Sameli

God morgon,

Sitter i soffan och lyssnar till "jul, jul, strålande jul" på nyhetsmorgon.. Kom hem i natt från Paris till ett vinterland, vilken känsla Tummen upp

Ha en underbar lördag allihopa!Blomma

Anmäl
2013-12-07 09:23 #2 av: Toyan

God morgon på er!

Lite snö börjar falla här och vi har 4 minus.

Inga speciella planer för dagen mer än att ut och handla, tar det som det kommerLer

Önskar alla healers en fin dagBlomma

Anmäl
2013-12-07 09:57 #3 av: majlar

God morgon i solen och snön som glittrar. Fantastiskt från ena dagen till andra så är det vinter.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannBlomma

Anmäl
2013-12-07 10:11 #4 av: [Chakra]

God morgon/God förmiddag

Önskar er alla en fin lördag!

(Foto Chakra)

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-12-07 10:38 #5 av: Indiania

Godmorgon alla!

Inga speciella planer för dagen här heller, gör vad som faller mig in. Ut och handla lite skall jag i alla fall och en promenad i solen lär det bli.

#4 Vilket vackert foto Chakra, det är vackert med den nyfallna snön!Glad

Önskar er alla en mysig lördag!Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-12-07 11:28 #6 av: [GunillaF]

Go förmidda
Kokar knäck och annan godis i dag.
Kan inte se era vackra bilder och kan inte lägga in bilder eller smilisar heller. Vete sjutton vad som är fel....
Ha en riktigt fin Lördag alla!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.