Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 239 ggr
Amandla
2013-12-05 10:43

Godmorgon 5/12

Morrn! Jag väntar på att min mor ska komma med sin lilla pudel som ska friseras inför den stora hundutställningen i Stockholm i helgen. Hoppas min rygg är samarbetsvillig, tror jag behöver gå till kiropraktorn för något har hamnat lite på sned i bäckenet/ländryggen. Det känns ungefär som när jag var gravid och hade foglossning (nä, jag är inte gravid nu, det skulle räknas som jungfrufödsel 😛). Har sovit uruselt i natt. Om någon vill så tar jag tacksamt emot hjälp ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
majlar
2013-12-05 10:57
#1

God morgon. 

Amandla skickar energi och massor av kärlek till dig och din situation.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Andina
2013-12-05 11:21
#2

Go'Morron allihoppsan!

Usch, vad jobbigt, Amandla! Jag sänder lite 'bubbel' till dig som du kan plocka av, om du vill ha! Till natten kan jag fylla på mer om du behöver. Massor av kryapådig-bubbel! 🤗 Har du förkylning på gång, det skulle också kunna vara en anledning till ryggvärk…

Ska iväg strax o bunkra lite mat och ved inför snöstormen som väntas. Se'n, när snön har fallit, blir det så jobbigt att släpa upp ved för branten. Jag får bara hålla tummarna för att jag har tillräckligt med ved för vintern som kommer nu.

Ni får ta det varligt ute i trafiken nu, och blir det isigt så finns det ju broddar! Var rädda om er!

Ha en go' torsdag! Hjärta

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
2013-12-05 11:36
#3

Tack raringar! 🤗 Känner aningens aning av en förkylning, men den blir det inget större av för det har jag bestämt. Ryggen har jag känt av i flera månader men det har inte varit så illa som det var igår kväll.

Den där stormen ja… hoppas att ingen drabbas alltför mycket av dess framfart.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Toyan
2013-12-05 12:19
#4

God förmiddag!

Goda energier kommer från mig också Amandla.

Här singlade stora snöflingor ner för nån timme sedan, sen övergick det i regn.

Önskar alla en riktigt fin dag🌺

Upp till toppen
Annons: