Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 2229 ggr
[GunillaF]
12/3/13, 1:01 PM

Vill du ha healing?

I kväll, Tisdag 3/12 klockan 22.oo öppnar jag upp mig för healing till er som har en aktiverad sida (du har en presentation av dig själv), är medlem här på sajten och som skriver upp er i den här tråden.

Skrattande

***************

Försök att sätta er eller lägga er ner 5-10 miuter före 22.oo, för att bli så avslappnade som möjligt när ni tar emot healingens underbara energier. Jag skickar i ca. 20 minuter.

***************************

Jag tar inte med någon som anmält sig efter kl. 21.45 och som jag skriver längst upp; Bara medlemmar på sajten som har en aktiverad sida (du har en presentation av dig själv), är medlem här på sajten och som skriver upp er i den här tråden.

***************************

Annons:
Honestyisdead
12/3/13, 1:18 PM
#1

Skriver upp mig

Felliiis
12/3/13, 1:21 PM
#2

Jag skulle verkligen behöva healing 🌺

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

solvinge
12/3/13, 3:33 PM
#3

Ja tack jag vill gärna ta emot healing.🌺

silversol35
12/3/13, 4:28 PM
#4

Är gärna med. :-)

signemo
12/3/13, 4:49 PM
#5

Tar tacksamt emot

Var rädda om varandra

majlar
12/3/13, 5:16 PM
#6

Jag tar tacksamt emot.🌈

Annons:
Pysslan
12/3/13, 5:25 PM
#7

Tack Gunilla, jag är gärna med och får lite healing 🙂

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Tarotstollan
12/3/13, 5:43 PM
#8

Ja tack, jag vill gärna ha.🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

zab
12/3/13, 5:55 PM
#9

Hej Gunilla, jag tar gärna emot av din healing ikväll. Tack!

[rumelle]
12/3/13, 8:00 PM
#10

Vore väldigt tacksam om jag fick lite också! :)

Blev lite ledsen när jag fick avboka min massage och dessutom jobba över idag pga akutpatienter. Visserligen ska jag få massagen i morgon istället men jag hade ju sett fram emot det idag! :P

Rosen05
12/3/13, 8:02 PM
#11

Hej!

Jag tar gärna emot healing ikväll. Tack☀️

Skogshumblan
12/3/13, 8:18 PM
#12

Ja tack, goa Gunilla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Limewear
12/3/13, 8:20 PM
#13

Jag tar tacksamt emot! 🌺

Annons:
vresrosen92
12/3/13, 8:37 PM
#14

åh, vad underbart av dig! Jag tar gärna emot jag med :)

Don´t worry, Be happy!

Indiania
12/3/13, 8:39 PM
#15

Jaa tack fina Gunilla, tar tacksamt emot!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
12/3/13, 9:47 PM
#16

Nu tar jag inte några flera.

[GunillaF]
12/3/13, 10:26 PM
#17

Jag hoppas ni haft en bra stund. Ser att det finns någon som suttit med FaceBook under healingstunden, men det är ju upp till den om man vill känna något eller inte. Man är inte lika koncentrerad på de härliga healingenergierna som man borde unna sig, när man inte har tid att sluta ögonen och luta sig bakåt i tugo minuter. God natt med er och sov så gott. Glöm inte att dricka ett extra glas vatten efter healingen, det är bra för utrensningen.

Honestyisdead
12/3/13, 10:31 PM
#18

Då gjorde jag fel, för jag har julskivan igång och tittade på tb mdd ljudet av. Får testa ligga i sovrummet nästa gång. Tack!

[GunillaF]
12/3/13, 10:32 PM
#19

#17 Tjugo ska det naturligtvis stå. Inte tugo. Kan inte komma åt att "hantera" mina inlägg idag :-(

[GunillaF]
12/3/13, 10:34 PM
#20

#18 Fel eller inte fel. Det är ju upp till var och en om man vill slappna av så mycket som möjligt eller inte. Jag tror inte att man slappnar av riktigt om man tittar på TV;-)

Annons:
Tarotstollan
12/3/13, 10:38 PM
#21

Jag hade datorn på framför mig men inget program bara apparna och satt med en hand på min katt. Kände hur det pulserade i hela kroppen och sen började det sticka i min högra pekfinger något fruktansvärt som om någon stack mig med en nål om och om igen.
Katten låg ihoprullad som en bulle och rörde sig inte.
Han är inte sjuk eller så men kunde han få healing genom mig och min hand under det som var nu?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[GunillaF]
12/3/13, 10:40 PM
#22

#21 Katter har en förmåga att dra sig till healingenergier. Så nog fick han ta del av dem alltid.

zab
12/3/13, 10:46 PM
#23

Tack Gunilla,

det var intressant att känna på din healing. Kändes som att det var starka energier i arbete :)

Felliiis
12/3/13, 10:47 PM
#24

Jag har aldrig fått healing förrut. Låg i sängen med en ametist på kronchakrat, bergskristall på pannchakrat, rosenkvarts på bröstet och agat eld på baschakrat. Jag kände inte så mycket.. Har aldrig heller mediterat innan så jag undrar liksom… Vad händer nu? ^^ Tack så hemskt mycket dock! :)

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

Tarotstollan
12/3/13, 10:52 PM
#25

Ok, alltid bra att veta. Kanske inte borde haft datorn på, skall försöka att komma ihåg att stänga av alla sådana saker eller åtminstone flytta mig till ett annat rum nästa gång.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[GunillaF]
12/4/13, 12:18 AM
#26

#23 Det brukar vara starka energier under en grupphealing - många som hjälper till från andra sidan. #24 Kände du för att lägga stenarna så, eller har du lärt dig det någonstans? Du undrar vad som händer nu? Förhoppningsvis har du fått mer eergi. Energi till att påbörja en självläkning. Det finns många trådar och artiklar om healing härinne som du kan läsa om du vill lära om healing. #25 Jag har aldrig några apparater på under healing. Varken när jag är kanal eller när jag tar emot. Vill inte bli störd. Eftersom jag tror att alla som skriver upp sig för healing (ni har ju varit medlemmar ett tag) kan lite av grunderna när det gäller healing och miljön runt omkring en när man tar emot, så har jag inte informerat så mycket omkring det för varje gång jag gjort de här trådarna. Trodde att de flesta följt med lite grand i trådarna och artiklarna. Men, ligg helst ner i ett lugnt rum där ni inte blir störda. Stäng av telefoner, tv, dator mm. Låt era husdjur vara i ett annat rum för rätt som det är hoppar katten eller hunden upp och landar på er mage när ni ligger avslappnade - och det är inte kul att bli "uppväckt" så. Jag skriver "uppväckt" därför att man ska vara i så total avslappning för att kunna känna och njuta så mycket som möjligt. Vi säger så här; Inte tar man väl med sig hund, katt, tv, dator osv osv till frisören, på gymmet, till sjukgymnasten eller what ever. Nä, precis. Man tar inte med sig de på en healing heller, trots att man får den hemma hos sig själv ;-)

LeS-
12/4/13, 1:42 AM
#27

så synd att jag missade det, det skulle verkligen vara bra för mig just nu :(

Annons:
[rumelle]
12/4/13, 5:06 AM
#28

Tack så mycket Gunilla! Det var väl behövt. Jag somnade vid nio i vanlig ordning, men visst vaknade jag upp lite och kände det mysiga pirret i kroppen. Nu känner jag mig både utsövd och harmonisk. :)

Limewear
12/4/13, 6:59 AM
#29

Tack så mycket för healingen, kände att det "pulserade" starkt i vänster arm…har även sovit bra hela natten 🌺

Indiania
12/4/13, 8:39 AM
#30

Tack för den sköna healingen Gunilla! 🌺Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
12/4/13, 8:58 AM
#31

Tack Gunilla för en fin stund. Höll på att glömma men någon, puffade på mig. Sov skönt hela natten. ❤️

vresrosen92
12/4/13, 9:59 AM
#32

Tack Gunilla! Jag hade tänkt att koppla av från allt plugg en stund, få healing o sen återgå till läsandet, men jag somnade visst haha. Vid ett tillfälle under healingen blev jag varm i hela kroppen (på ett behagligt vis) och det kändes som att något klappade på mina fötter över täcket (så jag var tvungen att kolla om katten hade hoppat upp i sängen, men nix).

Don´t worry, Be happy!

TezzD
12/4/13, 12:24 PM
#33

Synd att jag missade.
Du är så snäll Gunilla som ger med dig av din tid och energi ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
12/4/13, 12:28 PM
#34

#33 Av min tid, ja. Av min energi, nej. ;-)

Annons:
Felliiis
12/4/13, 1:11 PM
#35

Jag vet ju att man kan använda stenar men jag valde de jag ville ha självt. Jag känner mig faktiskt mycket tröttare men en sak har hänt! Varje morgon när jag vaknar har jag haft fruktansvärt ont på ett visst ställe. Vaknat och inte kunnat somna om och idag kände jag inte av ett smack!!

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

Pysslan
12/4/13, 5:13 PM
#36

Tack för healingen Gunilla, precis vad jag behövde 🙂

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

solvinge
12/4/13, 7:23 PM
#37

Tack för healingen, det kändes lite rörigt i natt vaknade väldigt många gånger, så något hände ju.🙂

Rosen05
12/4/13, 9:23 PM
#38

Tack för healingen! Tror inte jag kände något speciellt, men något har förmodligen ändå nått fram. Är tacksam för att sådana som Du Gunilla finns här och ger av Er!

Kram

christina-1980
12/4/13, 10:04 PM
#39

Jag är intresserad! :)

TezzD
12/4/13, 10:06 PM
#40

Det var igår #39 😉🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
12/4/13, 10:27 PM
#41

Jag hade annat för mig vid healing tillfället, men tycker det är kul att läsa vad andra har upplevt och känt 🙂

Gunilla du är en ängel, hoppas du känner hur uppskattad du är av alla.

Annons:
[GunillaF]
12/4/13, 11:25 PM
#42

Tack så hjärtligt för era fina ord.

Rithelo
2/10/14, 10:09 AM
#43

Halloj i en gammal tråd :) Du skriver i #26 att du brukar göra sånt här ibland, är det alltid via den här sidan, eller brukar du ha det via din hemsida eller så? (Jag har läst så mycket fina ord om din healing, så jag skulle gärna vara med nästa gång, det är därför jag frågar, så jag inte missar :) )

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

[GunillaF]
2/10/14, 12:31 PM
#44

#43 På min hemsida tar jag emot bokningar. Här på Healingsajten lägger jag ut en sån här tråd ibland. Det blir när jag får lite tid över för en sån aktivitet. Vet inte när det blir nästa gång, så titta in varje dag för att inte missa något. Det finns ju mycket annat intressant härinne också ;-)

Rithelo
2/10/14, 12:51 PM
#45

#44 Jag ska hålla utkik! :) Och, som du skriver, det finns mycket annat intressant här, jag läser och begrundar och inspireras :D

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Upp till toppen
Annons: