Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1298 ggr
Amandla
12/3/13, 12:09 PM

Goddag 3/12

Goddagens everybody ❤️Hur har ni det idag? Ni vet väl att det är fritt fram att starta morgon/dagstrådar, ni behöver absolut inte vänta på att någon av oss i admin gör det.

Här hos mig är det vackert väder, solen skiner in i mitt vardagsrum som faktiskt är som ljusast just i december-januari då solen står tillräckligt lågt för att kunna lysa in under det utskjutande balkongtaket. 

Jag ska snart iväg för att träffa kvinnan jag är ledsagare åt, har ingen aning om vad som står på schemat idag för det avgörs av hennes dagsform. 

Ha det gott! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[GunillaF]
12/3/13, 12:37 PM
#1

Godagens. Här är fullt upp både på arbetet och hemma om kvällarna. Solen skiner och det är 7 grader varmt. I DECEMBER! Helt otroligt! Ha en bra dag alla!

Andina
12/3/13, 1:34 PM
#2

Go'Eftermiddag i tråden!

Här är det också vårvarmt - me like! 😉Men det ser ut som att kylan kommer endera dagen, för att stanna kvar ett tag… Och det varnas för mängder med snöstorm till fredag - det brukar betyda strömavbrott också… Ser inte fram emot det.

Tvättmaskinen får jobba idag, så den inte glömmer bort hur man gör. 

Så jag får väl pallra mig iväg till tvättstugan nu då.

Ha en fin fortsättning på tisdagen! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
12/3/13, 5:15 PM
#3

Go kväll i stugorna. Här är det kolsvart ute.

Idag har jag varit på knäskola. Rättså intressant. För några år sedan gick jag höftskola, så jag tyckte inte att jag behövde gå igen. Men det var nog bra att hon skickade iväg mig igen, det var inte riktigt samma som nu.

Sen har jag gjort en grantomte, nu står han därute i mörkret alldeles själv, nästan så jag tyckte synd om han.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Tarotstollan
12/3/13, 6:00 PM
#4

Här händer inte mycket. Det har varit mulet idag och tråkigt. Jag fortsätter att plocka i skiten som ligger överallt, kan inte fatta varför jag inte kan lära mig att plocka bort efter att jag dragit fram i stort allting.

Till julen har jag alltid dubbelt om inte tredubbelt mer att plocka undan och städa än vad gemene man har!😕

Har i alla fall ringt till läkarstationen och hade tur, jag får komma redan i morgon. Har tappat lukt- och smaksinnet nästan helt och det kan ju vara bra att ha, särskilt nu till jul med alla smaker och dofter!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
12/3/13, 8:20 PM
#5

God kväll! Just nu är jag trött men jag är också lycklig. Fick reda på att jag är nr två i laskön,det innebär att jag med lite tur har gjort mitt i vikariesvängen. Jag hoppas den som före mig i kön vill ha den tjänst hon blir erbjuden så jag får den jag helst vill ha.:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
12/3/13, 8:36 PM
#6

Godkväll på er!

Har varit hos äldsta dottern i K-d och firat hennes sambo som fyller år i dag. Vi blev bjudna på god mat och tårta o kaffe och vi hade det mysigt!

Hoppas ni alla haft en fin dag och #4 Tarotstollan lycka till i morgon!
#5 Håller tummarna för dig Skogshumblan!🙂

Bra fortsättning på kvällen!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Skogshumblan
12/3/13, 8:40 PM
#7

Tack Indiania!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
12/3/13, 8:48 PM
#8

Tack Indiania!
Hoppas att det går bra för dig med Humblan!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
12/3/13, 9:16 PM
#9

Jag håller tummarna för att Skogis får sitt bästa möjliga jobb, att Tarotstollan får hjälp hos doktorn och att Andina slipper strömavbrott 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
12/4/13, 6:22 AM
#10

Tack Stollan, amandla och ni andra. Håller tummarna för er också.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: