Godmorgon/ Goddag / Godkväll

HejHopp i stugorna! 29 november

2013-11-29 13:15 #0 av: Andina

Hoppar in för att säga
Hoppas ni har haft, har och kommer att ha en riktigt mysig fredag!
Hoppar ut igen - för att hoppa in lite sedanom igen!

HareGodis! Kramas

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-11-29 14:53 #1 av: majlar

Hoppelihopp tillbaka. 

Idag har jag gjort en tacopaj och en kärleksmums. Min äldsta dotter kommer och vi ska på kalas i morgon. Mitt barnbarn fyller 8. Nu går det i ett. 

Känns som ryggen och knät ska gå ur led. Inget vidare. Artrosen ger sig tillkänna överallt verkar det som.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.Ballong

Anmäl
2013-11-29 15:33 #2 av: [GunillaF]

Go eftermiddag.

Slutat jobba lite tidigare idag och ska nu iväg och trängas och handla mat mm inför helgen.

Ha en riktigt fortsatt bra Fredagkväll!Drink

Anmäl
2013-11-29 16:14 #3 av: [rumelle]

God kväll tänkte jag säga, men klockan fyra räknas nog fortfarande som eftermiddag. Jag är supertrött och har precis sovit i en kvart så jag känner mig även lite tidsdesorienterad. Huvudvärk, grannarna spelar hög musik och marsvinen har fått fnatt. Verkar lovande. ;)

Tacopaj står på menyn i detta hushåll också, men först ska jag och sambon gå till frisören så han får klippa sig innan man kan missta honom för en Beatles-medlem. Jag följer snällt med och betalar. ;P

I morgon ska vi trängas med folk på Gekås. Det blir nog bra. 

Trevlig kväll och helg på er alla! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.