Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 369 ggr
majlar
11/28/13, 7:49 AM

Go morgon 28 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon 

Det är fortfarande kolsvart ute. Men solen ska stiga snart och det kommer bli en fin dag.

Ska sy klart en gardin till barnbarnet, med hästar på. Svårt att få tag på färdigt, så då får fantasin flöda och det blir lite klippa och pyssla.

Tur att dom inte har så stora krav. Viktigast är lilla hästen, som jag hittade på loppis, en gammal sjal. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

foto majlar

Annons:
[GunillaF]
11/28/13, 9:41 AM
#1

God morgon majlar.

Härlig bild majlar!

God morgon till er andra som ev kikar in.

En fin dag här och aningen nysnö på marken. Hoppas att alla som varit utan ström i kommunen fått tillbaka den nu. Andra stormen och strömavbrotten på två veckor nu.

Ha en bra dag alla.☀️

Toyan
11/28/13, 9:43 AM
#2

God morgon på dig majlar och alla som tittar in.

Vacker bild. Rolig sysselsättning majlar och barnbarnet blir glad🙂

Rätt blåsigt här idag, men solen lyser vackert, härligt☀️

Ha en fin dag allihopa🌺

Andina
11/28/13, 11:23 AM
#3

Go'Morron i tråden!

Vilken härlig bild, Majlar! ❤️

Mysigt pyssel, och vilken lycka för barnbarnet att få hästgardiner!

Ja, fy sjutton för elavbrott på vintern, Gunilla! Jag hoppas också att de får tillbaks sin el snabbt.
Här har vinden lekt hela natten också, byiga kastvindar som för en massa oväsen bland träden. Nu är det lite lugnare i alla fall. Men storm, det slapp vi i alla fall här. 

Får ta tag i lite pyssel här också, röja- o tvättpyssel innan jag åker iväg på jobb.

Ha en fin torsdag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
11/28/13, 12:18 PM
#4

God förmiddag alla!

Vilken fin bild Majlar!✨

Här skall det pysslas med fönsterputs och få fram stakar och stjärnor.

Önskar alla en fin dag med ert pyssel!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
11/28/13, 5:58 PM
#5

God kväll! Har haft en härlig dag idag men den gick undan! Nu har jag soffhäng med barnen. Bästa återhämtningen :) Ha en fortsatt skön torsdag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
11/28/13, 8:54 PM
#6

God kväll! Hann aldrig skriva något i morse för jag sov länge och när jag vaknade hade min ledsagarperson sms:at och ville skjuta fram dagens möte till elva, jag hade en halvtimme på mig att bli klar. Det gick bra, så jag hann. Har också hunnit med min kontaktperson, jag hjälpte henne att sätta upp julgardiner i alla rummen. Hon ska absolut inte klättar på stolar och greja.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: