Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 231 ggr
Andina
2013-11-27 10:58

Go'Förmiddag 27 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Förmiddag i stugorna! 
Hoppas ni har det gott med vad ni än sysslar med idag!

Här har vi en lite halvsolig dag o 7 plusgrader. Skönt när det är lite ljusare, det har ju mest regnat de senaste 1-2 månaderna så det har varit mörkare än 'nödvändigt'. Dagsljuset ser vi inte mycket av så här års ändå, så, så fort solen tittar fram lite känns det nästan som vår.

Men - det är inte många veckor kvar heller, tills det vänder och vi går mot ljusare tider igen. :))

Dax att göra sig redo för att åka iväg o jobba. Ha en fin dag allihop! Hela da'n! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[GunillaF]
2013-11-27 11:59
#1

Go midda Andina och andra som tittar in 🌺

Vacker bild! Me like!❤️

Jobbat halva dagen nu och det är lunchdax - bra det för jag är sååå hungrig.

Det var himla mörkt här också i morse Andina. Jag var tvungen att titta en gång extra på klockan när jag åkte till jobbet för jag fick för mig att jag kanske åkt iväg en timme för tidigt… Men det hade jag så klart inte, det var bara så väldigt mörkt.

I övrigt så fick jag upp en stake i gårkväll. Kanske det blir en till i kväll! Hehehehe….😉

Ha en finer fortsättning på Lillördagen!☀️

[Bettanbop]
2013-11-27 12:35
#2

Det var grått i morse här också, men nu skiner solen så fint ☀️

I bland går det fort med våra ungdomar, de byter tyck och smak i en rasande fart ibland 🥵

Helt plötsligt fick jag veta att jag blivit bonus farmor 😛 till en jätte söt liten tjej på ca 1,5 år ❤️

Toyan
2013-11-27 14:12
#3

God middag!

Fin bild Andina.

Här har vi en vacker solig novemberdag, kan nästan tro det är vår🙂

Ha en fin fortsättning på dagen alla healers🌺

majlar
2013-11-27 14:29
#4

God middag. Här blåser det och svajar i träden. Grått och mörkt.

Men si, då tänder jag lampslingorna som jag har hängt upp ute, så känns det genast mycket lättare.

Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann.

Fint fot Andina.🎈

Upp till toppen
Annons: