Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 424 ggr
[GunillaF]
11/26/13, 7:58 AM

God morgon 26:e November

Jag hoppas och tror att ni får en riktigt bra Tisdag!🙂

Annons:
[Geekinblack]
11/26/13, 8:15 AM
#1

Detsamma till dig! 🌺❤️

majlar
11/26/13, 8:29 AM
#2

God morgon. Idag blir det födelsedagskalas, yngsta dotera blir 32. Vart tar åren vägen. 

Jag kommer så väl ihåg dagen hon föddes. Det var drama på hög nivå. Fick åka blåljus-ambulans på ishala vägar till Karlstad. Hon föddes nästan i ambulansen, men som tur var hann vi in på förlossningen och väl där upptäcktes det att hon hade navelsträngen runt halsen. Det blev stort pådrag, jag krystade och läkaren tryckte tillbaka.

 Jaa, herregud. Till slut fick han loss navelsträngen och ut kom en liten ful 😂unge. Hon hade haft navelsträngen länge runt hakan, så den var indragen och hon hade ett stort överbett. 

Hon blev ju snart återställd och förstårs den sötaste bäbisen i hela universum. 

Jaa, det var tider det. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
11/26/13, 9:35 AM
#3

Godmorgon alla!

Har varit och tagit fasteprover och så fina rosa moln det var ute.Nu skall jag plocka med lite av varje och kanske läsa i min bok.

Ha en finfin tisdag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
11/26/13, 11:07 AM
#4

Morrn! Vilket drama, Majlar! Tur att det gick vägen. Det finns mycket att vara tacksam för när man börjar tänka efter, idag är jag särskilt tacksam för mina fina hjälpsamma söner som alltid fixar det som behövs om jag inte klarar det ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
11/26/13, 2:11 PM
#5

Go'Tisdag allihop!

Vilken entré hon gjort, din dotter, Majlar! Grattis till dottern o föräldrarna! 🎂

Här är det frostnupet men vackert. Ska strax ut o utfordra vildfåglar och rådjuren. 

Se'n bär det av till tandläkarn! Ingenting jag ser fram emot, har en väldans tandläkarskräck… Bet sönder ännu en tand för drygt en vecka se'n.. Men det är bara att "Bita ihop" - eller inte… och stå ut.

Ha en fin fortsättning på da'n allihop! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Bettanbop]
11/26/13, 9:07 PM
#6

Tack för i dag och sov gott 😴

Annons:
Upp till toppen
Annons: