Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 730 ggr
Skogshumblan
11/25/13, 9:24 AM

God morgon 25 november

God morgon på er. Ny vecka och snart ny månad. Inte klokt vad tiden går! Jag önskar er en fin dag och vecka. Ps Ni vet att ni får lov att skriva morgontrådar ifall Amandla, andina eller jag inte hunnit innan ni kikar in på morgonen? Vi tycker det vore trevligt ifall ni gjorde det :) ds

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
majlar
11/25/13, 10:37 AM
#1

God morgon. Här skiner solen och det är härligt krispig luft.

Man kan dra djuuupa andetag och få mycket syre.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Amandla
11/25/13, 10:45 AM
#2

Morning! Här är det också strålande solsken ☀️Jag har inga direkta planer för idag, men funderar lite grann på att ta en snabb sväng in på Ikea. Vill köpa ett par meter vitt linnetyg och ha som duk till jul.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
11/25/13, 11:18 AM
#3

God förmiddag alla!

Solen skiner här också. fönsterputs lär det bli denna veckan när vädret tillåter.

Hoppas ni alla får en fin start på veckan!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

SHIAWASE
11/25/13, 11:55 AM
#4

Hej jag kikar in hit och sager godmorgon!!! 

Har ar det ju kvall nu,,, har precis atit middag och det regnar och stormar ute,,,,dags for lite stearinljus och snart ett hett bad,,,, med nyinkopt badsalt~🌛

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[GunillaF]
11/25/13, 12:29 PM
#5

God lunch!

Solen skiner, det är ett par miusgrader och det gnistrar i det tunna, tunna snölagert vi fått. Så vackert!

Nu ska jag tillbaka till jobbet.

Ha en riktigt bra fortsättning på Måndagen!☀️

Andina
11/25/13, 3:49 PM
#6

Go'Eftermiddag i stugorna! 

Krispigt kallt och soligt har det varit här idag! Men nu börjar det redan skymma… Har vänt på dygnets timmar vilket jag inte tycker om, dagarna försvinner ju så snabbt då. Jag ska försöka vända på dygnet igen. 

Varvar jobb med att spana efter rådjuren… Men nu är det dags att fokusera på jobberiet en stund igen. 

Ha en go' fortsättning på måndagen allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Upp till toppen
Annons: