Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 430 ggr
Amandla
2013-11-22 11:08

God fredag 22/11

Härliga fredag! Solen skiner här hos mig, även om det är lite kyligt. Men så ska det vara i november. Tänk, redan nästa söndag är det första advent! Igår köpte jag en ny ljusslinga att sätta i busken utanför ytterdörren, den gamla gick sönder när vi beskar busken i somras. Inte utan att man längtar efter alla juleljusen nu 🙂Det är så vackert med ljusslingor i träd och buskar, och stjärnor och ljusstakar i fönster och på balkonger.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
majlar
2013-11-22 14:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God eftermiddag. Här skiner solen och jag har tagit mig två långpromenader idag. Måste passa på, så länge knät tillåter. Iris tycker ju att det är fantstiskt kul, hon älskar att vara ute och snoka i buskarna. Extra skönt att vara ute, hon har börjat löpa för första gången.

Ha en fortsatt fin dag.

Foto majlar

Min lilla ängel Julia springer in i dimmna.

[GunillaF]
2013-11-22 14:57
#2

Ho hooo, äntligen helg!😃

Ha det gott alla goa healers!🎈

Andina
2013-11-22 16:18
#3

Nämenh, God sen eftermiddag! 

Här har jag ju skrivit tidigare idag… trodde jag! Men det föll tydligen bort!

Ja, det är mysigt med lite ljus i mörkret nu. Men jag har inga utomhus-juleljus. Jag nöjer mig "ledlampskupoler" inomhus. ;)
Ibland kan det bli alldeles för mycket, dock, tycker jag. En granne lite längre bort, har verkligen "fantasyland" med sina ljus, i alla färger - ser märkligt ut mitt ute i skogen… 

Men jo, det är inte långt kvar till jul. Och då har det redan börjat bli ljusare! 😃

Härlig bild på din ängel, Majlar! 

Ha en fin o go' helg allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-11-22 17:14
#4

Tittar in i kvällningen och önskar er alla en mysig helg!🙂🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: