Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 628 ggr
Andina
11/21/13, 11:02 AM

Hej hej 21 november!

Go'Förmidda' allihop!

Tittar in för att önska er en fin torsdag! 

Här regnar det, precis som det gjort i veckor nu. Lite murrigt. Det är ju tur att 'man' jobbar inomhus i alla fall! Far iväg på jobb snartom.

HareGodis hela da'n! 👋

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Indiania
11/21/13, 11:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej Andina och ni andra som tittar in!

I dag är jag trött, känns som det är snö på väg. Här får ni värma er vid brasan en stund och ha en bra dag med det ni gör! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
11/21/13, 11:16 AM
#2

Morning! Jag kör min andra dag med fasta idag, nu vet jag att jag överlever 😉Ska klippa en mellanpudel idag och träffa min kontakttjej. Hon vill titta på julsaker, inte mig emot 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
majlar
11/21/13, 11:36 AM
#3

God middag alla. Här ligger det på nollan, rättså behaglig promenad med Iris idag. Hon gillar i alla fall att vara ute, hon jagar löv och äter pinnar, hittar hela tiden på en massa bus. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

[GunillaF]
11/21/13, 12:48 PM
#4

Godagens!

Det är kallt hos mig idag. -14 i morse, nu -10. Skulle helst ha velat sitta hemma vid min braskamin i dag, men jobbet kallade.

Storseansen med Terry Evans i gårkväll var allt annat än bra. I mitt tycke. Jag blir bedrövad över hur han gissar, lirkar och håller på och hur mäniskor ändå "går på" det han säger. Eller kan det vara så att de "spelar med" bara för att….?! Ja, jag säger då de. Inga fler seanser med honom för mig, det räcker med de fyra jag varit på.

I kväll blir det firning av mitt yngsta barnbarn. Hon fyller två år och för en vecka sedan fyllde mitt näst yngsta barnbarn, två. Tiden går och barnen blir äldre. Snart flyttar de hemifrån 😉

Ha en fortsatt bra dag alla!🌺

Spanaren
11/21/13, 1:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Sol och kallt hos mig också 😉

Men vad säger du # 4  … detta hade jag inte en aning om?!?!

Terry E. av alla … hade han en sämre dag eller …

Ha det så gott alla vänner/ kram

Ps Copyright Spanaren så klart! Inte dagens bild men nästan ;.)

Upp till toppen
Annons: