Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 334 ggr
Skogshumblan
2013-11-20 09:30

20 november

God förmiddag. Här är -6 grader och sådär vintrigt härligt kallt. Jag väntar på smö och hoppas den kommer snart. Har längtst efter att få springa i snö länge nu .. Tokfia som jag är;) Är hemma med hostig och snorig dotter idag så jag får kanske lite gjort hemma också. :) Ha en skön dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Indiania
2013-11-20 10:55
#1

Godförmiddag Skogshumblan och ni andra här inne!

I morse var det -3,8 gr här, den första kylan och vet ni jag längtar efter att snöflingorna skall falla.

Håller på att läsa en bok nu som jag rekommenderar: "Salomon talar om att förena kontakten med livet" av Eric Pearl & Frederick Ponzlov.

Önskar er alla en fin dag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
2013-11-20 10:55
#2

Morning! Jag gör inte mycket än idag, har hunnit stoppa in en omgång blöt tvätt i tumlaren och ätit frukost. Om ett par timmar ska jag träffa kvinnan som jag är ledsagare åt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
majlar
2013-11-20 10:56
#3

God förmiddag. Härligt krispig luft idag. 

Iris slog nosen i isen flera gånger idag. Hon undrade varför det blivit så hårt, plötsligt. Pölarna hade blivit till is.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

[GunillaF]
2013-11-20 12:27
#4

Go middag!

-9 här i morse, men nu skiner solen så vackert och värmer en aningens aning…

Är hemma på lunch och åker strax tillbaka för några timmars jobb i em. I kväll seans.

Ha en bra fortsättning på dagen!🙂

Andina
2013-11-20 17:24
#5

God Afton i stugorna!

Burr, ni har vinter där på riktigt nu, Gunilla…
Här hade vi frost på bilrutan imorse, men sedan dess bara frost och duggregn. Vintern närmar sig här också och i veckslutet sägs det att vi ska få se lite snö också. Motvalls som jag är, hoppas jag att det veckoslutet ligger låångt borta! ;)

Tack för påminnelsen, Amandla - tvätten… 

🐶 Stackars Iris! Puss på nosen! 

Stackars lilla dottern också, hoppas hon känner sig piggare snart, Skogis.

Det låter som en intressant bok, Indiania! Förena kontakten med livet… hmm, tänkvärt!

Dateri o datera hela da'n. Väntar på att katten ska komma hem nu, utan sorkar o möss (hon håvade in 3 st som hon släpade hem igår) o pappisen väntar på både sällskap o mat. Ska väl ta o äta lite själv också. 
Så paus i dateriet nu i ett par timmar e d.

Ha en god fortsättning på kvällskvisten nu! 🌛

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: