Godmorgon/ Goddag / Godkväll

20 november

2013-11-20 09:30 #0 av: Skogshumblan

God förmiddag.

Här är -6 grader och sådär vintrigt härligt kallt. Jag väntar på smö och hoppas den kommer snart. Har längtst efter att få springa i snö länge nu
.. Tokfia som jag är;)

Är hemma med hostig och snorig dotter idag så jag får kanske lite gjort hemma också. :)

Ha en skön dag!

Anmäl
2013-11-20 10:55 #1 av: Indiania

Godförmiddag Skogshumblan och ni andra här inne!

I morse var det -3,8 gr här, den första kylan och vet ni jag längtar efter att snöflingorna skall falla.

Håller på att läsa en bok nu som jag rekommenderar: "Salomon talar om att förena kontakten med livet" av Eric Pearl & Frederick Ponzlov.

Önskar er alla en fin dag!Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-11-20 10:55 #2 av: Amandla

Morning! Jag gör inte mycket än idag, har hunnit stoppa in en omgång blöt tvätt i tumlaren och ätit frukost. Om ett par timmar ska jag träffa kvinnan som jag är ledsagare åt.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-11-20 10:56 #3 av: majlar

God förmiddag. Härligt krispig luft idag. 

Iris slog nosen i isen flera gånger idag. Hon undrade varför det blivit så hårt, plötsligt. Pölarna hade blivit till is.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannBallong

Anmäl
2013-11-20 12:27 #4 av: [GunillaF]

Go middag!

-9 här i morse, men nu skiner solen så vackert och värmer en aningens aning...

Är hemma på lunch och åker strax tillbaka för några timmars jobb i em. I kväll seans.

Ha en bra fortsättning på dagen!Glad

Anmäl
2013-11-20 17:24 #5 av: Andina

God Afton i stugorna!

Burr, ni har vinter där på riktigt nu, Gunilla...
Här hade vi frost på bilrutan imorse, men sedan dess bara frost och duggregn. Vintern närmar sig här också och i veckslutet sägs det att vi ska få se lite snö också. Motvalls som jag är, hoppas jag att det veckoslutet ligger låångt borta! ;)

Tack för påminnelsen, Amandla - tvätten... 

Hund Stackars Iris! Puss på nosen! 

Stackars lilla dottern också, hoppas hon känner sig piggare snart, Skogis.

Det låter som en intressant bok, Indiania! Förena kontakten med livet... hmm, tänkvärt!

Dateri o datera hela da'n. Väntar på att katten ska komma hem nu, utan sorkar o möss (hon håvade in 3 st som hon släpade hem igår) o pappisen väntar på både sällskap o mat. Ska väl ta o äta lite själv också. 
Så paus i dateriet nu i ett par timmar e d.

Ha en god fortsättning på kvällskvisten nu! Måne

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.