Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1172 ggr
sökaren84
2013-11-20 07:52

Healing önskas mitt i en livskris

Hej, jag befinner mig mitt i en livskris, vet inte vilket steg jag ska ta. ska jag gå min egen väg eller stanna kvar och kämpa i en relation där jag mår allt annan än bra. hjärtat längtar ut men vågar ej ta steget åt nåt håll. Vi har levt ihop så länge och har jättefina barn tillsammans.

Han mår mycket dåligt och har gjort länge, och det har familjen tagit stryk av under lång tid…

vet verken ut eller in… tittat på annat boende men känns som jag bara står still och stampar på samma ställe…

Kanske någon som vill ge mig healing, som kanske kan få mig lite i balans och kunna tänka klart, för nu känns det som jag knappt kan andas….

Jätte tacksam för healing!! även om någon kan ¨känna in¨ min situation och ge mig några kloka ord!

Tack på förhand

kram <3

Annons:
daga
2013-11-20 10:45
#1

Sänder healing till dig i kväll 23.30. Slappna av och öppna dig för healingenergin. Det gör inget om du somnar. Sänder healing ca 20 minuter. Drick gärna vatten efteråt. Känner du inget är det ok, helaingen når dig där du behöver den som bäst. (Skriver ett PM till dig ❤️senare )

Amandla
2013-11-20 10:51
#2

Jag skickar också till dig, du kan plocka ner healingen när det passar dig bäst 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
sökaren84
2013-11-20 12:03
#3

Jätte tacksam <3

storlappen
2013-11-20 12:17
#4

skickar

[rore]
2013-11-21 08:05
#5

Hej Sökaren84!

Känner med dig.

"Kanske någon som vill ge mig healing, som kanske kan få mig lite i balans och kunna tänka klart, för nu känns det som jag knappt kan andas…."

Jag tycker mig ana motståndet inom dig. Hjärtat längtar ut. Men du stannar kvar. Du håller en inre kamp med dig själv, mot dig själv.

Känner igen rädslan för att vilja "göra" annorlunda. Men blir kvar och stampar på samma ställe.

Så lätt gjort, så invant och samtidigt bekvämt trots det inre lidandet.

Det är så lätt att glömma att nya dörrar och möjligheter finns i varje nytt ögonblick och att börja försöka söka Nuet i stunden som ÄR. Den ligger så långt bort i från vår tankemässiga invanda ryggmärgs reflex.

De stora förändringarna i livet sker med små steg. De behöver inte vara dramatiska och omvälvande. Det är de invanda tanke mönstren som jagar upp dessa demoner och försätter oss i apati och handlings förlamning. För att den föreställda framtidens frågetecken blir så överväldigande.

Vet inte om mina rader gör dig klokare. Men jag kände behov av att skriva ner det ändå.

Stärkande tanke kramar till dig och din situation sänder jag dig.❤️

sökaren84
2013-11-22 11:32
#6

#5
¨Jag tycker mig ana motståndet inom dig. Hjärtat längtar ut. Men du stannar kvar. Du håller en inre kamp med dig själv, mot dig själv.¨

Detta är precis min känsla… är så rädd att ta fel steg.

Du skriver att ¨De stora förändringarna i livet sker med små steg..¨

Men varför hittar jag inte de små stegen utan varje kliv känns enormt. Första steget borde vara att hitta ett nytt jobb, men eftersom jag länge ¨levt i¨ företaget, som sambon driver. kretsar våra liv mycket kring detta. bör tilläggas att hans familj jobbar i samma företag..

Många säger att byta jobb är väl inget stort steg, men för mig innebär det ett helt nytt liv!

Jag tror inte att det är rädslan för hur framtiden kommer att se ut som är störst utan rädslan för mina egna känslor, kommer jag att kunna hantera dom eller går jag under… svårt att sätta ord på vad jag känner…

att man kan må så här dåligt…. suck

Annons:
[rore]
2013-11-22 11:48
#7

Därför att rädslan är för stor, för övermäktig för att våga steget. Även det allra minsta steg kan kännas enormt påfrestande och oöverstigbart. När "vi" vill förändra och göra något annat.

Det bryter mot våra invanda mönster att gå emot både omgivning och oss själva. Det sätter oss på prov och det är lätt hänt att tappa både självkänsla och identitet.

För vem är jag utan jobb, man osv?

När "man" levt länge i ett förhållande eller haft ett jobb väldigt länge så blir det ju slentrian så småningom. Livet löper på utan större funderingar på vad eller hur "man" gör saker och ting.

Rollerna är färdiggjorda mallar ibland till och med outtalade.

Frågorna som väcks inom en kan vara:

Vad händer när något nytt kommer in?

Kommer det in något nytt överhuvudtaget?

Eller Blir jag ensam? Listan kan göras lång när Rädslans röst talar.

Rädd för dina egna känslor. Rädd för sina egna känslor. Då tänker jag att vi egentligen inte har en aning om Vad det egentligen innebär, eftersom det allt som oftast är en tanke konstruktion som Rädslan göder sig på.

Jag har inga bra svar på dina frågor. Bara mina tankar.

🎈

allhealing
2013-11-22 23:55
#8

skickar glädje

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Upp till toppen
Annons: