Annons:
Etikettenergier
Läst 811 ggr
[FiaArne]1
11/18/13, 9:42 PM

mamma ger dålig energi

Hej, vet inte om jag är på rätt sida för det här inlägget, men jag hoppas det. Såhär är det, jag är 15 år, stressar sällan och försöker vara positiv och lugn. Min mamma är en väldigt stressad person, hon har problem med sitt blodtryck och blir upprörd för småsaker. Men "problemet" är att hon har en otroligt stark, negativ energi runt sig. Jag kan var glad, och så fort hon är i närheten, eller säger något, blir jag irriterad och arg, även fast hon inte gjort något. En gång satt jag på mitt rum och hon kom in, jag började gråta på en gång, bara av att känna denna jobbiga energi. Jag kan känna det så otroligt starkt, det är som att jag träffas av något som gör mig tyst och arg, och ibland ledsen.
Jag vet inte vad jag ska göra, skulle gärna vilja kunna vara med mamma utan att detta händer. Vad ska jag göra?

Annons:
TezzD
11/18/13, 9:52 PM
#1

Din mamma låter som min sambo… han går numer i Terapi och på antidepressiva,,… började med dom igår, typ… så vi får se om de negativa energierna och irritationsutbrotten osv släpper… kanske vore terapi något för din mamma? 

Vissa människor (som du och jag) Har lättare att snappa upp andra människors energier och vi mår dåligt av dessa. Tyvärr kan inte vi som drabbas alltid "bryta" detta, utan då måste man gå rakt på källan. Personen som sänder ut problemsignalerna måste göra något åt saken.

Testat att prata med henne? 

Lycka till! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: