Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 547 ggr
lollo33
11/18/13, 5:53 PM

Healing till min make

Hej! Skulle någon kunna hjälpa min make bli kvitt sin nervsmärta, efter tre operationer inom 3 månader är hans nerv system på high alert, dvs att hjärnan kan inte tolka smärt signaler utan skickar ut mängder av smärt signaler ut i kroppen! Han har konstant värk och går på starka smärtstillande tabletter, så snälla kan någon sända healing åt honom / tacksam maka

Lollo33 Glad

Annons:
allhealing
11/18/13, 6:11 PM
#1

Hej,

jag hjälper gärna till OM han själv säger att det är ok att jag går in i hans energisystem och kollar upp det.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

lollo33
11/18/13, 6:19 PM
#2

Hej, Maken här.. helt okey för min del,, all hjälp mottages tacksamt,,för som det är nu så är det ett rent elände.

//

Mikael

Lollo33 Glad

allhealing
11/18/13, 6:32 PM
#3

Mitt råd är följande, drick 2-3 glas inte iskallt vatten. Lägg dig ner och vila från nu 2-3 timmar. Även om du inte kan somna, ligg i ett tyst rum.

Det är möjligt att du de närmaste 6-7 dagarna kommer uppleva lättare/starkare huvudvärk. Eventuellt kommer du även att spy upp en mindre mängd.

På ett djupare plan är det bra om du framöver även tar dig en titt på det ansvar du lägger på dig som du anser att andra inte klarar av att bära. Det inte INTE ditt ansvar att bära andras bördor bara för att du har förmågan att se detta hos dom.

Ta hand om dig nu och tillåt dig vara hos dig själv istället för i andras stressade tillvaro.

Fråga gärna om det är något du önskar förtydligat =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

lollo33
11/19/13, 3:10 PM
#4

Länge sen jag vaknade sååå utvilad i kroppen men värken är still going strong, resterande du skrev har jag faktiskt dragit ner på samt att jag börjat ta EN sak i taget och allt verkar som falla på plats av sig självt, dvs problemen löser sig av sig självt på ngt vis…Men som sagt är man händig och kan mycket så är det lätt att många kommer och sliter i en, det svåraste är att säga nej på ett fint sätt utan att såra….. // Mikael

Lollo33 Glad

majlar
11/19/13, 5:04 PM
#5

Skickar ljus och kärlek till dig och din situation. Om du fortfarande vill. Kram

allhealing
11/19/13, 6:43 PM
#6

Härligt Mikael,

då är det bara att se framtiden an med tillförsikt. Det är ok att säga till andra att du inte har tid. Jag vet att det i ett inledande skede är allt annat än enkelt att säga nej eftersom man ändrar en uppfattning om hur man varit till ett nytt sätt att vara.

Ett tips är att ta fram en kalendern när vännerna kommer och ber om hjälp. Säg att du ska titta i kalendern efter en ledig tid. Ta upp kalendern och bläddra. Bläddra fram ett par månader och säg att du har tid om 3-4 månader på en specifik dag och tid. Ta fram pennan som ett stöd så du kan hålla koncentrationen uppe så du inte börjar komma av dig =) Då är det liksom kört med det skådespeleriet.

De flesta som söker andras hjälp vill ha hjälpen per omgående. De kommer därför att vända sig till en annan person som är mer lättpåverkad än du framöver kommer att vara, om du nu väljer det nya sättet. Där det nya sättet är att du bokar in dig själv i din egen kalender istället för andra personers liv i första hand.

Stress är ingenting som bara släpper ur kroppen. Speciellt inte om det lagrat sig som spänningar under en längre tid. Ett bra sätt att komplettera upplösandet av detta är att röra på sig. Gärna på ett för kroppen snällt sätt. Välj det sätt som fungerar bäst för just dig själv.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
Upp till toppen
Annons: