Annons:
Etikettupplevelser
Läst 950 ggr
amorvincitomnia
2013-11-18 08:31

Någon som vet?

Googlat som en tok, och kan inte hitta "svaret", och inte heller släppa min upplevelse.

Kanske hamnar i fel kategori, så rätta mej i sådana fall.

En kväll när jag skulle sova så gjorde ja ett försök att skicka "distanshealing" till en vän jag var orolig över.

Helt plötsligt ser jag i mitt inre, en kille/man, som om han står ute i mörkret på asfalten. Huvudet böjt neråt.

Jag ser inte mej själv, men ja går emot honom. Håller om honom och mina tårar börjar rinna.

De börjar även rinna på riktigt där jag ligger i sängen.

(under denna tid hör jag även hur sambon min går omkring på undervåningen och hur mitt ena barn som sover i samma rum gnyr lite och rör sej i sängen)

killen/mannen tar sin hand under min haka, böjer mitt huvud uppåt och torkar tårarna under mina ögon.

Mina tårar rinner och rinner både på riktigt i sängen och "där".

(Jag hör hur min sambo är påväg upp för trappan och visste han snart skulle komma in i rummet, och misstänkte dottern höll på att vakna)

Jag tittar snett höger upp, det lyser där uppe. Jag visar killen/mannen, pekar och säger att titta där, det är fint, och något i stil att det är dit du ska. Och tårarna rinner bara mer och mer.

Han ger mej en puss i pannan, sedan är det som känslan av hans fysiska kropp blir som moln/rök och flyger upp.

Och mina tårar bara forsar, en sådan sorg och samtidigt någon form av att det är över nu.

Sambon hade precis kommit in i rummet, tagit upp vårat barn och tog med sej henne till vår säng. Där ligger jag jag gråter så tyst jag bara kan. Förstod inte alls vad som hänt. Tillslut somnar jag.

Dagen efter rann tårarna så fort jag tänkte på denna vän då ja var orolig att han hade gått bort under natten. Fick sedan tag i honom, och han levde!

Men vad var detta?

All info mottages gärna!

Annons:
Andina
2013-11-18 13:33
#1

En härlig upplevelse du har haft - även om du kände av sorgen också.

Jag kan tänka mig fler alternativ…

* Det kan vara någon annan (än den du sände healing till) som du fick kontakt med. Någon som är avliden. Kan vara någon kopplad till dig, till den du skickade healing till, eller kanske inte kopplad till någon som du känner. Någon som, tack vare din healing fick "hjälp att gå till ljuset".

* Det kan ha varit någon som följer dig som 'hjälpare' och som ville hjälpa dig med inre smärtor som du bär på (medvetet eller omedvetet).

* Det kanske var smärtorna/sorgen du kände personens, som du sände healing till. Och du möter personens 'ickefysiska jag' - genom 'astralresande' - eftersom ni är kopplade till varandra genom energikontakten.

* Kanske var det en del av dig själv som du mötte. Den 'manliga' aspekten av dig (Animus). Och att du gav dig själv healing o tröst samtidigt som du sände healing till din vän.

Det kan vara svårt ibland att veta vad som är vad - det brukar bli tydligare så småningom om liknande möten uppstår framöver också - men trots sorgen som du kände/känner så upplever jag att det som att det var en stund av mycket Healing! Till dig, din vän och ev någon mer. ;) 🌺

Mina associationer när jag läste vad du skrivit. 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

amorvincitomnia
2013-11-18 16:03
#2

Tack snälla för det du delar med dej av!

Det var så lustigt, denna ja skickade healingen till var jag rädd att han tagit återfall därav healingen, och jag blev så ledsen då jag fick känslan som om han bad om förlåtelse eller menade på att det "är som det är"
Då tänkte jag verkligen att nu har han tagit överdos och lämnat detta liv. Därav tårarna som bara fortsatte att rinna och rinna.

Det andra märkliga var att det finns en "gammal bekant" som jag upplevt varit här hemma hos mej, denna person gick bort för några år sedan, och natten efter denna upplevelse gick dennes bror bort olyckligt.
Kan det vart så att han som "var här" var tvungen att flytta sej för att finnas där och ta emot hans bror ?

Ursäkta om jag ställer konstiga/lustiga frågor, men detta är så nytt för mej. Spännande och intressant, och så klart känslomässigt.

Tusen tack igen för svar Andina, de betyder mycket för mej !!

amorvincitomnia
2013-11-19 09:53
#3

Någon mer som vet va det "var"
Eller har något tips eller råd att ge?
:)

Upp till toppen
Annons: