Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 285 ggr
majlar
11/18/13, 8:29 AM

God morgon 18 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kväll sjönk termometern ner till -1 och månen var stor och gul.

Tänkte det skulle vara fin frost idag, på marken. Men icke, imorse var det varmgrader igen. Vilket konstigt väder vi har. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

foto majlar

Annons:
Skogshumblan
11/18/13, 8:37 AM
#1

God morgon! En ny vecka ligger orörd framför oss, underbart tycker jag! Hoppas er måndag blir en bra dag och att veckan fortsätter ge nya möjligheter.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
11/18/13, 8:37 AM
#2

Godmorgon Majlar,Skogshumblan och ni andra!

Ja vädret växlar hela tiden. Vilken fin Blomma Majlar jag tänker på små älvor.

Önskar er alla en fin start på veckan!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
11/18/13, 10:39 AM
#3

Morning! Idag ska jag börja med 5:2 har jag tänkt mig. Få se hur det går, envis kan jag visst vara men ibland har jag mått väldigt dåligt när jag är hungrig. Men det var tidigare, nu är det nu 😉så jag låter bli att förutsätta hur jag kommer att uppleva det här. Har ändå kört 16:8 i ett par månader så jag har till viss del vant mig.

Ni har väl sett att 5:2 har fått en egen ifokussajt? 

http://52-dieten.ifokus.se/


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[GunillaF]
11/18/13, 12:42 PM
#4

Go´midda

Jobbat halva dagen så nu jag har gjort rätt för lite mat. Fläskkorv och potatismos - inte så dumt.

Strax iväg tillbaka till jobbet.

Ni som är intresserade kommer väl ihåg ["Det okända"](http://www.tv.nu/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=tvord&gclid=CLSB-Pqf7roCFYdf3godVAYAjQ#p/13111821002200sjuan?popup=true ""Det okända"") i kväll.

Ha en bra dag alla! ☀️

Andina
11/18/13, 1:11 PM
#5

Go'Eftermiddag allihoppsan!

Vilken härlig bild, Majlar! Me like! ❤️

Ja, minusgrader på nätter väntas nu lite senare i veckan. Jag är glad att jag lyckats släpa hem ved för åtminstone halva vintern ca… Borde försöka få hem lite till innan snön kommer… Ryggen gillar inte kånkandet med vedsäckar men gillar värmen. Hmm, få se om jag tar mig för det nästa gång jag åker iväg till 'fären.

Lycka till med 5:2, Amandla! Själv kör jag 1:1, eller är det 7:7…. 😉 (Har sett 5:2-sajten)

Här är det dateri och dateri och dateri hela dagarna. Äntligen tycks datorn funka igen. Jippie! Så nu kör jag allt jag kan med scanningar, backupper och allt jag kan tänka mig. Men det tar huuur lång tid som heeelst… Känns bra att få det gjort nu i alla fall! Backupper är jag dålig på att ta… 

Ha en fin fortsättning på måndagen allihop! Blomma

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
11/18/13, 1:57 PM
#6

Haha andina, gillar din diet!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Toyan
11/18/13, 3:14 PM
#7

God middag!

Tittar in och önskar alla goa healers en fin fortsättning på dagen och veckan🌺☀️

Upp till toppen
Annons: