Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 800 ggr
tarotlasse
11/17/13, 9:34 PM

Ngn som kan tänka sig att skicka heaing till mig.

Har tillbringat helgen på sjukhus och är rätt så trött medtagen efter helgen.

Ngn som har lust att skicka healing i kväll o i natt för går och lägger mig nu.

Lasse

Annons:
Amandla
11/17/13, 9:43 PM
#1

Absolut Lasse! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
11/17/13, 9:55 PM
#2

Jag tänker på dig Lasse också.

Hoppas du känner dig bättre snart!

Sajtvärd på Övernaturligt

[GunillaF]
11/17/13, 10:03 PM
#3

Jag skickar till dig vid midnatt Lasse!

Tarotstollan
11/17/13, 10:11 PM
#4

Krya på dig!🎈

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

allhealing
11/17/13, 11:54 PM
#5

Absolut.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

majlar
11/18/13, 7:37 AM
#6

Är med idag om du vill ha lite mer. Kram

Annons:
Skogshumblan
11/18/13, 8:39 AM
#7

Krya på dig Lasse, säg till om,du vill,ha mer så är jag med!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

TezzD
11/18/13, 8:47 AM
#8

Skickar massor med bubblor och krya på dig enegier🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Amandla
11/18/13, 10:36 AM
#9

Hur mår du idag, Lasse?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
11/18/13, 1:16 PM
#10

Hoppas du mår bättre och bra idag, Lasse! 
Hakar på o sänder lite påfyllning annars, om du vill ha mer idag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

tarotlasse
11/18/13, 8:53 PM
#11

Det är upp och ner ena stunden är jag feberfri och fem  minuter senare har  jag 39.8 i feber så har pendlat så hela dagen.  

Vaknade i morse och var helt feber fri och sa jippi satt mig och åt frukost och så började svetten rinna från mig igen tog tempen o hade nu 39,6.

När jag blev utskriven sa de att det var otroligt viktigt att jag förutom de tabletter jag fick också redan på förmiddagen  och börja med den antibiotikan.

Men var så dålig och klarade inte av att åka till  stan och apoteket. Ringde min dotter ringde kompisar o ringde grannen  och ingen svarade.

Så jag ringde soc sa att jag hade så hög feber och att jag inte kunde ta mig till stan och hämta min medicinering.

Jag fick svaret vi skickar en bil med en  gång så hjälper vi dig så du får din medicin.

Ändå ser man dessa mörka rubriker  i tidningarna om kommunerna som inte vill lägga pengar på hjälp insatser

Så jag får nog säga att jag tacksam över att bo i HBG för  jag har fått hur mycket hjälp som helst under åren av kommunen. 

När jag väl fått hjälpen ja då ringde alla en efter en.

Jag har fått två olika antibiotika dropp under helgen fler sprutor och nu en tredje antibiotika sort.

Proverna om vilken av  superbakterierna jag fått blir klara tidigast på onsdag.

Så jag får i dag en antibiotika kur som ska klara de tre vanligaste superbakterierna.  Men det är läkarens intuition som gällde så senast på torsdag får jag reda på exakt vilken bakterie det är  och om  det satt in rätt antibiotika.

För dessa superbakterier är helt vanliga bakterier egentligen men som har utvecklats och blivit resistenta mot vanlig Antibiotika och lite svårbehandlade.  

Läkaren sa inte alltid man kan följa läkarboken o då får man lyssna på sitt eget inre en helt fantastisk läkare och  han satt inne hos mig  under långa perioder.

Har nog aldrig haft så mycket läkaretid  och samtalat så mycket med en läkare under ett sjukbesök.  

Jag frågade honom om  det var så lite o göra på akuten nej sa han det är fullt kaos som vanligt men de beslutade att det inte var så lämpligt att han gick runt hos andra patienter och spred en bakterie som det inte hade en aning om vad det är ännu.

Så jag är långt i från frisk och tar gärna emot mer healing för kommer inte vara långt i från sängen de närmaste dygnen.

Har både halsfluss o lunginflammation.

Lasse

Skogshumblan
11/18/13, 9:24 PM
#12

Ush Lasse vilken "pestig" sits. Hoppas din medicinering hjälper och de bubblor och healing vi bistår med gör sitt till. Skönt att din kommun kan hjälpa dig också. Varm krya på dig kram. Skickar lite healing senare ikväll. Antar att du mest ligger ner och kan ta emot lite när som?!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

tarotlasse
11/18/13, 9:27 PM
#13

Ja stämmer precis skogshumblan är inte riktigt i det skicket så jag är speciellt aktiv utan  det blir tv soffan o sängen.

Tack ni alla för helaingen ni ger.  

Lasse

Annons:
Skogshumblan
11/18/13, 9:30 PM
#14

Bra, då skickar jag om en stund :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
11/18/13, 9:32 PM
#15

Ja, oj vad jobbigt det låter! Jag håller alla tummarna för att du repar dig snabbt nu - medan du vilar o tar det lugnt! Och det är ju toppen att du ändå blir så bra omhändertagen av vården! Det är skönt att läsa som motvikt till alla klagomål som man hör. 

Sänder till dig lite senare ikväll, troligtvis någon gång mellan 23 och 24.

Kryapådigbubblor kommer hela natten! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

tarotlasse
11/18/13, 9:35 PM
#16

Men var en störtskön läkare med mycket humor

När jag blev utskriven sa han till mig  angående att vara aktiv.  

Passa nu på att  gå ut och roa dig o ut o lek lite .

För så länge du tar denna antibiotika finns det inte en enda könssjukdom i hela världen som kan angripa dig.

Så avslutade han med att du lär inte orka så mycket lek ändå o så skratta han hjärtligt o sa  ta hand om dig vi hörs jag ringer om 3 dagar.

Så härligt med läkare med humor och som inte är så stela och byråkratiska.

Lasse

tarotlasse
11/18/13, 11:08 PM
#17

Vem av er  skickar till mig nu 23:07 ?

allhealing
11/18/13, 11:43 PM
#18

Är det ok att healingen du får går igenom dina känslor och gör dig medveten om saker som blockerar dig? Så att healingen kan hjälpa till att medvetandegöra dessa blockeringar för dig?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

tarotlasse
11/18/13, 11:53 PM
#19

#18

Det kan troligtvis bli för mycket att ta denna biten med känslorna just nu det vore bättre att vänta med den biten en vecka  av olika anledningar kan det bli för en tuff behandling för mig just nu.

Men jag förstår fullkomligt vad du menar för har redan börjat bearbeta den biten och finns mycket att arbeta med där.

Men är rädd att det blir för tufft nu med allt annat  som sker i kroppen nu.

du får gärna återkomma om det för ska på behandling om känslobiten på fredag om jag är oh till dess. Tack Kent

Lasse

tarotlasse
11/19/13, 12:02 AM
#20

23:06 hände ngt riktigt härligt här det dök upp en liten tystlåten dam i röda  kläder med så lena o sköna händer.

Det var nästan så hon var för försiktig sedan verkade som hon plockade fram ett litet  avlångt moln som hon lindade runt min nacke o hals de var så mjukt o härligt en känsla som inte går att beskriva o så neg hon o sa God natt. Vem kan känna igen denna healing kvinna hon var helt underbar får jag säga och dök 23:06

Tack för en härlig upplevevelse och för healingen

Men fick ju tackat denna lilla härliga gumma själv i dag ju.

Hon kändes bekant men jag har inte sett henne tidigare o hon tillhör inte mitt ande team.

Lasse

Annons:
allhealing
11/19/13, 12:38 AM
#21

# 19, Varsågod Lasse, Hör av dig när du kännerdig redo.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Skogshumblan
11/19/13, 6:07 AM
#22

Lasse, vilken härligt upplevelse med damen. Hoppas du känner dig lite bättre idag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

tarotlasse
11/19/13, 9:53 AM
#23

Ja nu känns det betydligt  bättre och  jag är feberfri just för tillfället men vet att det kan slå om bara på några minuter.

Jag är inte lika medtagen  i dag så idag ska jag nog läsa en liten stund.

Tack till er alla.

Lasse

Andina
11/19/13, 12:55 PM
#24

Vad skönt Lasse, att du känner dig lite bättre idag. Vi håller tummarna för att det fortsätter åt rätt håll nu!

Det var ett mysigt möte du hade med kvinnan - och hon tycktes göra dig gott! 🙂
Själv började jag förbereda mig vid kl 23, så hade inte kommit igång förrän ca 23.10 ca. Jag har en liten, kortväxt kvinna "med mig" - men jag upplever inte henne som en "gumma", snarare som en "medelålders kvinna" med ett sydamerikanskt utseende. (Hon har visat mig en underbar djungellik örtaträdgård som hon "odlar" sina örter i. ;))

Klart du ska bli bra snabbt nu! Krya på dig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

tarotlasse
11/19/13, 11:26 PM
#25

#24 Andina  kan mycket väl vara hon som var på besök hon var liten hade röd dräkt med huva så inte lätt att se utsende men såda värme o försiktighet

Det var som sammet i känslan både de här molnet och hennes rörelser o naturmänniska  helt klart.

Jo jag har själv märkt att vid vissa tillfällen att när jag förbetett mig för healingen så har min Healing Guide redan startat med Healingen

Så tydligen inte bara min Healing Guide som är otålig he he.

Tack

Andina
11/19/13, 11:33 PM
#26

Ja, vem vet, Tarotlasse. :) 

Men, visst är det så, att om man/vi/jag har avtalat eller bestämt en tid för t ex healing, så sätter det igång vid den avtalade tiden. Oavsett om jag själv är "färdiginstallerad" eller inte. 

För det som överenskommits har överenskommits. Och av egen erfarenhet så vet jag att saker o ting sätter igång vid avtalad tid, oavsett om mitt jordiska jag är helt förberett eller inte! ;) 

Om det är kvinnan som jag "har med mig" eller inte, det vet vi ju inte. Men hur som helst så har du haft en härlig healingkvinna som velat hjälpa till i din Healingprocess!

Fortsatt Kryapådig-bubblor kommer här! Det är bara att 'håva' in dem när du vill! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
11/20/13, 10:56 AM
#27

Jag fyller också på med healing som du plockar ner när det passar dig.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[rore]
11/20/13, 8:15 PM
#28

Kryapådig tankar från mig till dig

Upp till toppen
Annons: