Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 459 ggr
Skogshumblan
11/14/13, 5:41 AM

God morgon 14 november.

God morgon vänner! I dag ska vi, efter förslag och önskemål från eleverna, ha en hel dag då vi bara läser/lyssnar på böcker. En bibliotekarie har plockat ihop en stor låda med böcker och kommer upp till oss för att hjälpa barnen hitta bok de vill läsa och vi pedagoger ska få läsa och mysa också. Märks det att jag är heltänd för dagens aktivitet? ;P Vi har siktat in oss på en kanonfin dag! Jag hoppas du får en lika fin dag vad du än gör!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
majlar
11/14/13, 7:15 AM
#1

God morgon.

Snart bär det iväg till Roslagen och sonen. Vi ska köra dit grejer som han har haft hemma hos oss. Vi blir kvar en natt. 🎈

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
11/14/13, 7:38 AM
#2

God morgon

14 November och jag tänker extra mycket på min far som skulle ha fyllt 82 år idag.❤️

Strax iväg till jobbet. Ha en bra dag med allt ni ska göra!🙂

Amandla
11/14/13, 7:55 AM
#3

Morning! En tidig morgon för mig idag igen (tredje gången på en vecka, usch och fy 😛), jag ska till veterinären med hundarna. Jag drömde inatt att min döde storebror kom på besök, vi såg flera lastbilar som åkt av vägen så jag tar det som en varning att ta det lugnt på vägen. Lova att ni gör det också, risken är stor för halka!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TezzD
11/14/13, 8:21 AM
#4

Grattis till din far Gunilla 🌺 82 det var inte mkt. Många som tas för tidigt tycker jag. Min far skulle fyllt 52 i år. Han var 44 när han dog. 

Tiden går så fort ! 🌺

Lycka till hos veterinären Amandla 🐶 Kör försiktigt! 🌺

Ha det bra hos sonen majlar 🤗🌺

Hoppas ni får en riktigt fin o rolig bokdag skogshumblan 😜🌺

Själv ska jag spendera hela förmiddagen och lite till inne i Växjö på Ortopedmedicin med lilltjejen. Gips borttagning och röntgen med mera. 

Efteråt blir det en tur ut på landet för att klippa ett pensionärspar, det är så kul o hjälpa och dom blir så tacksamma för att jag kommer 🌺

Kram på er allesammans! 🤗

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Indiania
11/14/13, 10:03 AM
#5

Godmorgon alla!

Nu har gubben fått ändra till en tidigare version av webbläsare så jag kan använda smilies igen.😃

I går kväll var vi på bio och såg "Mig äger ingen" med Mikael Persbrandt vilken stark film när jag väl börjat gråta gick det inte att sluta. Rekommenderar filmen varmt!

Önskar er alla en fin dag med det ni gör! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
11/14/13, 2:04 PM
#6

Go'Eftermiddag allihop!
Är så 'lycklig' för jag börjar få ordning på datorn igen! Den kollapsade för några da'r sen - men nu så verkar det gå åt rätt håll! Lite till får jag locka och vädja till den. 

Sänder ett Grattis till din far också, Gunilla! 

Idag är det 17 år sedan min far lämnade Jordelivet, 58 år/ung. Märklig känsla när man vet att han bara var några få år äldre än vad jag är idag… 

Den filmen vill jag se Indiania! 

🎂

Ha en god fortsättning på Torsdagen allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Upp till toppen
Annons: