Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 415 ggr
Amandla
2013-11-13 10:16

Godmorgon 13/11

Goddagens alla godingar! 🙂Jag är ju inte den morgonpiggaste precis, så jag vill bara säga att det är fritt fram att skapa morgontrådar, ni behöver inte alls vänta på att jag gör det 😉

Idag ska jag bada tre pudlar och klippa en av dem, de två andra sparar jag päls på för jag ska på klippkurs nästa helg. Att klippa pudel till utställning är roligt men svårt, det är mycket att tänka på för att det ska bli bra 😎och man behöver träna mycket.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Bettanbop]
2013-11-13 10:49
#1

God förmiddag Amandla och ni andra som snart trillar in 👋

Idag lyser solan på vårt gnistrande vita snölager.

På dagens att göra lista står det blommorna, så de ska bli lite ompysslade i dag, det står även vävstol, den ska bäras ner från övervåningen och förhoppningsvis få ny ägare i dag. Så står det hundarna, de ska lite pedikyr och pälsvård också.

Ha en bra dag alla 🌺

majlar
2013-11-13 11:07
#2

God förmiddag alla. Har varit på akupunktur för artroskänet idag igen. ska börja Knäskola i december. Sen tejpade hon det och det känns bra. Första gången jag provar det. Försöker med allt, för att slippa äta värktabletter som jag inte tål.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

Indiania
2013-11-13 11:29
#3

Godförmiddag alla!

I går hade jag en trevlig kväll var på Medis och lyssnade på Lill Linfors och hennes duktiga musiker.

Hopas det skall hjälpa dig med tejpningen, jag tål inte heller värktabletter det är på både gott och ont.

Solen är framme i dag så det blir en fin promenad i dag!

Ha det bra hela dagen!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-11-13 12:29
#4

God mitt på dagen.

Är hemma och äter lunch och önskar att jag hann ta en promenad i det vackra solskenet, men det får bli en annan dag…

Mitt näst yngsta barnbarn fyller 2 år idag så jag har ringt och sjungit för henne och nästa vecka får jag sjunga för mitt yngsta, som även hon fyller 2 år.

Ha en fortsatt trevlig Lill-Lördag 🌺

Toyan
2013-11-13 14:02
#5

God middag.

Tittar in och önskar er alla en fortsatt fin dag🌺

Upp till toppen
Annons: