Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 2736 ggr
Amandla
2013-11-12 13:14

Gunilla F slutar som medis

Gunilla F har på egen begäran slutat som Medarbetare

Även om du kommer att kika in emellanåt så kommer jag att sakna dig varje dag, du har så mycket värme och kunskap. Jag önskar dig allt gott! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[VSK]
2013-11-12 13:16
#1

Tack Gunilla för alla goda energier du givit genom åren 🤗

[Sol69]
2013-11-12 13:20
#2

Tack Gunilla du är guld värd och hoppas att du vet om det ❤️

[GunillaF]
2013-11-12 13:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack Amandla.🙂

Ja, jag tog det beslutet eftersom jag märkte att jag satt likt förbaskat vid datorn lika mycket som medis som när jag var värd. Det hjälpte inte att jag sa ifrån mig värdskapet för en månad sedan…

Jag är sån av fördsel och ohejdad vana, att har jag tagit på mig något så vill jag göra det så bra jag bara förmår. Och när det gällde Healingsajten så hade jag som mål att t.ex. alla som skriver en tråd ska få svar…iaf inom några timmar. Av någon! Mig eller vem som helst…

Ja, jag vet, man kan inte sitta vid datorn jämt, men som sagt, jag hade svårt att lämna medlemmarna för lång tid. Jag ville ha en lugn o fin sajt och det innebar att även hålla ögonen öppna efter "troll". Nu har vi varit ganska förskonade från sådana eländigheter, men visst har det dykt upp både det ena och det andra under de här åren jag varit värd.

Kände även att jag ville kliva åt sidan till 100% så Amandla får driva sajten dit hon vill, i den anda hon vill. Därför hoppar jag nu av. Är kvar som medlem.

Tack för de här åren vi haft tillsammans alla goa, kloka och härliga medlemmar.❤️ Det har varit ett roligt, lärorikt och stimulerande "jobb"!

Ha ett friskt och bra liv!🙂

Lycka till med sajten Amandla med medisarna Andina och Skogshumblan!🌈

Minns mig så här. Ute i naturen, glad, lycklig, nära mig själv och andevärlden.😉

[GunillaF]
2013-11-12 13:25
#4

Tack VSK och Sol! 🌺

Indiania
2013-11-12 13:30
#5

Tack Gunilla för allt du förgyllt denna sajten med din kärlek, glädje och klokhet!❤️Du finns ju kvar på iFokus i alla fall!

Kram och Lycka till!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
2013-11-12 15:26
#6

Saknar dig och dina kloka ord med erfarenhet redan ❤️ fortsätt att njuta av livet 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
majlar
2013-11-12 15:26
#7

Oj, vad säger man. Du har varit en stor klippa och varit stark och rättvis. Man har kunnat lita på att du alltid har varit där och tagit hand om trollen och oss andra små änglar. 🌺

Ha en fortsatt fin tillvaro, och jag är glad att du kommer in då och då.🌺 

Tack 🌺

Kram 🌺

[Chakra]
2013-11-12 15:47
#8

Du har gjort ett riktigt fint varmt arbete🌺den här tiden!

Kram och tack!❤️

[GunillaF]
2013-11-12 16:28
#9

Tack alla sötnosar. jag blir gråtfärdig av det ni skriver. ❤️ 

Men, tiden var inne liksom….

moln50
2013-11-12 16:48
#10

Tack Gunilla🌺för dom här åren🌺

lenjon1
2013-11-12 17:21
#11

Det är väl härligt Gunilla att känna kärlek från alla…och det är ju inte ett dugg konstigt - du är underbar. Jag kan bara hålla med alla som skriver här.

E ju väldans lycklig för att du finns kvar här. Annars hade det blitt väldans tomt och eländigt.

Kram Lena

Limewear
2013-11-12 17:52
#12

Tack för allt och lycka till 🌺

Kram

Skogshumblan
2013-11-12 17:58
#13

Kommer sakna dig enormt men förstår ditt beslut. Tack och lycka till vännen!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
tin-tin68
2013-11-12 18:44
#14

Tack för att du är du och att du har varit en fantastisk värd här.

Vilken underbart vacker bild!!

Kram och lycka till!!🌺

Josse5233
2013-11-12 19:18
#15

Vad synd men du får ha det jättebra 🙂 🤗

Ha en trevlig dag! 

smilax
2013-11-12 19:40
#16

Tack för att du finns Gunilla! Tur att du finns kvar här även om du inte är ansvarig för sidan. Och tack för allt arbete du lagt ner på sidan.🌺🌺

Cristine
2013-11-12 20:47
#17

Jag förstår dej Gunilla för jag är likadan, bara det att jag är på flera och hinner inte med.Jag är säker att du kommer att saknas även om du kommer in ibland.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sameli
2013-11-12 20:54
#18

Det känns skittråkigt (rent ut sagt, fast på ett positivt sätt) att du ska sluta som Medarbetare på Healingsidan GunillaF! Du har verkligen varit sidans ryggrad och mittpunkt, och det har varit värt så mycket för oss som kommit in hit så ofta som varje dag 😭 Även om du säkert kommer att kika in här då och då, så kommer det att kännas tomt ett tag.

#Tack för alla god morgon-trådar med härliga bilder!🌺

#Tack för alla Länkar till videos och Länkar som svar på frågor här inne!

# Tack för känslan av att alltid bli sedd här inne, du har verkligen inte låtit ett inlägg gå obemärkt! ☀️

#Tack för trådarna med visdomsord/citat!

#Tack för att du har gjort healingsidan till en trevlig plats att besöka, trots att mötet sker i cyberspace så har du bidragit med en stor portion tanke och närvaro som vi alla har kunnat glädjas av! ❤️

"Man måste ge lite mer än man tar"

allhealing
2013-11-12 22:27
#19

Tack Ängel GunillaF 🙂

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[GunillaF]
2013-11-12 22:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Tack alla ljuvliga människor!

Tack för alla fina ord i tråden, för blomstermeddelanden, för pm och för SMS. Det värmer mitt hjärta!❤️

En blomma till er alla!

(Foto, GunillaF)

Annons:
[rore]
2013-11-13 18:14
#21

😘Ta hand om dig och jag hoppas vi ses i trådarna framöver ❤️🌺

[GunillaF]
2013-11-13 20:23
#22

#21 Tack rore, det gör vi!❤️

Andina
2013-11-14 13:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Go'aste Gunilla! 
Ett allra varmaste tack för alla de år jag fått arbeta som medis under ditt värdskap och en kort stund som med-medis! ❤️Jag kommer verkligen att sakna dig där. 

Men är så glad att du stannar som medlem och tittar in här på Healing emellanåt! Jag kan bara hålla med alla go'a ord du fått i tråden! 

Du har varit och är Healing - på så många vis!🌺❤️😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2013-11-14 23:49
#24

#23 Tack själv goa Andina för de härliga år vi "jobbat" tillsammans!

Vi ses i trådarna!❤️🤗

Upp till toppen
Annons: