Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 10822 ggr
[Bettanbop]
2013-11-08 12:41

Yuen Metoden

EBT/YUENMETODEN 

 EN HELT UNIK ENERGIMEDICINSK BEHANDLINGSMETOD 

Har du någonsin mått bättre än du mår nu? Fysiskt, mentalt, känslomässigt? 

EBT/Yuenmetoden är en unik alternativ energimedicinsk behandlingsmetod.

Den kan på ett mycket snabbt och effektivt sätt identifiera ditt problem/symptom olika, grundorsaker som kan finnas på många olika nivåer i kropp och sinne och sedan permanent lösa upp dessa grundorsaker så att du kan läka dig själv och slutligen bli fri från dina problem/symptom. 

Några exempel på vad metoden kan hjälpa dig med: 

 Fysisk smärta – bli fri från smärtan och kunna röra dig avslappnat och normalt igen 

 Olika fysiska problem och sjukdomar - bli fri från de begränsningar dessa problem har orsakat 

 Borttagning av olika sorts inflammationer och gifter i kroppen, t ex amalgam 

 Bli fri från mentala och känslomässiga blockeringar 

 Ärftlig påverkan från förfäder 

 Med mera

Annons:
[GunillaF]
2013-11-08 12:58
#1

Hur funkar den metoden? Jag menar, hur går det tillväga?

[Bettanbop]
2013-11-08 13:02
#2

Vet inte än, håller på att undersöka det 🤔 Det finns en del på Youtube och på googel.

[GunillaF]
2013-11-08 13:22
#3

Ok 🙂

Amandla
2013-11-08 16:33
#4

Bettanbop, det är okej att citera kortare stycken från andras text OM man anger källan. Lägg till en länk, är du gullig ❤️

Det låter intressant, ge oss gärna mer information (men med egna ord då kanske? 😉)


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Amandla
2013-11-08 17:19
#6

Nope, du måste radera det som står i URL-rutan annars blir det dubbelt upp av http och då funkar det inte.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Sagaliten
2016-09-19 00:55
#9

Lite gammal tråd, men trillade över namnet och har aldrig hört det förut. Med smärtdiagnoser så hade detta varit mer än väl önskvärt såklart. Men de sidor jag hittat är kort med info och står samma överallt. Någon som provat eller vet vad det är som kan säga att det är typ som Reiki eller kristallhealing eller vad det nu kan likna. Nyfiken på svar 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: