Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 285 ggr
[GunillaF]
11/7/13, 7:29 AM

God morgon 7:e November

God morgon i stugorna!

Torsdag igen då och snart slut på arbetsveckan. Kallgrader hos mig igen och frosten ligger vit och skimrande på marken. Så vackert!

Ha en riktigt bra dag vad ni än ska göra! 🌺

Annons:
majlar
11/7/13, 7:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon. Här var det konstigt igår. Först regna det och sen några minuter senare kyldes allt ner. Och nu på morgonen var det regn igen.

Snurrigt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

foto majlar

Indiania
11/7/13, 9:50 AM
#2

Godmorgon alla!

Här är dewt full rulle i dag, vi håller på att sätta in en braskamin, härligt!

Nu längtar jag till våren när jag ser den fina blåsippan (lila).

Ha en fin dag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
11/7/13, 10:56 AM
#3

Morrn! Här är det plusgrader, tror knappt det varit riktig nattfrost ens än. 

Undrar om målarna ska fortsätta måla på min balkong idag? De målade den ena väggen igår, sakta sakta sakta… Två stycken målare på en gles plankvägg på 2x2 meter och så en likadan ovanpå hos grannen. Det tog dem hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Man kan undra om de får betalt efter hur långsamt de målar? 🤔

Gnäll, gnäll. Annars är det bra 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
11/7/13, 12:11 PM
#4

Go'Mittpådan!

Här har vi haft en frostnatt för nå'n vecka se'n - men se'n dess har det varit mildare igen. Längtar inte efter frosten men vackert, det är det!

Vilken vacker blombild, Majlar! En liten påminnelse om att det väntar en vår där borta nå'nstans.

Skönt att kaminen installeras nu, Indiania! Tänk vad mysigt det blir när ni kan börja använda den också! Härligt!

Ja, det är knepigt att måla plankväggar på 2x2 meter, Amandla! Man måste vara noggrann… 😉 Säkert får de betalt per timme… Och då har man ju inte så bråttom.

Idag får bli en röjardag här hemma, det behövs verkligen… 

Ha en fin dag allihop! Hela da'n! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: