Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 690 ggr
[GunillaF]
2013-10-29 07:23

God morgon 29:e Oktober

God morgon på er!

Jag hoppas och tror att ni får en trevlig Tisdag!🙂

Annons:
[Chakra]
2013-10-29 07:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Indiania
2013-10-29 08:20
#2

Godmorgon Gunilla och Chakra och alla ni andra!

Hoppas ni klarade er bra undan stormen. Vi har det lugnt. Vilken härlig bild Chakra!

Ha en fin tisdag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2013-10-29 09:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon.

Har just varit och fått akupunktur i mitt artrosknä. Fy tusan vilken värk jag har haft (har) men nu ska det väl bli bättre, ska även gå på knäskola. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

foto majlar

[rore]
2013-10-29 12:51
#4

Hej på er så här mitt på dagen.

Har varit på mammografi så nu är det gjort för denna gången *pust*

Här har det inte blåst eller stormat alls. Milda vindar som fladdrar och lite regntunga moln som seglar där uppe.

Nu ska jag nog grabba tag i en bok och krypa ner under filten en stund.

foto: Rore

Toyan
2013-10-29 13:39
#5

God middag.

Solsken och blåst här, men mörka moln ser ut att vara på ingång.

#3 Tror nog akupunkturen kommer att hjälpa dig majlar.

 Härlig bild på fina vovven😘

#4 Tycker det är fantastiskt bra att vi kan gå på mammografi, känns bra varje gång det är gjort. 

Den bilden på trähanden är speciell, tänk en sån konstnär naturen är rore🙂

Nu är det dags att gå till tvättstugan.

Önskar er en fin fortsättning på dagen🌺

Andina
2013-10-29 13:45
#6

Go'Eftermiddag allihop!
Och tack för härliga bilder - som vanligt! 🙂😘

Ja, jag hoppas verkligen att stormen inte ställt till det för er! Här kunde de snart dra tillbaka de 'vädervarningar' som lagts ut, det har spöregnat i ett dygn nästan, och blåst - men inga stormar.
Just nu tittar solen fram igen - så det ska smita ut en stund, om en stund, en liten stund. ;)

Jobbpyssel, ärenden o lite mera pyssel väntar resten av dagen också. Ska bara välja vilken tråd jag vill börja dra i först… 

Ha en go' fortsättning på tisdagen allihop! Hela da'n! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Amandla
2013-10-29 19:08
#7

Godkväll på er alla godingar! Jag, sönerna och vovvarna har varit hos mina föräldrar och ätit god mat. På hemresan somnade gossarna, precis som när de var små 😂De är ju bara 18 och 20 nu… vi upptäckte också när vi var därute att Tvåan vuxit förbi Ettan, det finns en skjutdörr där Ettan precis snuddar med skalpen vid dörrkarmen, Tvåan måste numera ducka för att ta sig igenom. Han är 197 cm, jag tycker det räcker nu 😎Lille storebror är "bara" 195 cm.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
2013-10-29 19:35
#8

Det var väldans stora hundar du har, Amandla…! 😮😮Det måste va' Giant King Poodles…

*sorry, skojar… kunde inte låta bli* 

Go'a "små barn" har du i alla fall, oavsett höjd och längd! 😘 Härligt med resliga människor! Gubens son är 2.05 ca - vilken härlig utsikt de har!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
2013-10-29 19:45
#9

😛Jo goa är de, fast de skulle allt behöva lite mer tyngd. De väger runt 65 kilo bara. Grabbarna alltså. 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[rumelle]
2013-10-29 20:50
#10

God kväll får jag väl säga då! :)

Vi klarade stormen ganska bra, men har förstått att det var som värst häromkring då vi bor strax utanför Halmstad. När det blåste som mest skakade hela huset och fönstrena knakade och buktade inåt. Bussarna gick inte i morse, så sambon kom inte till skolan. Men annars var allt som vanligt, strömmen hade inte gått här heller. 

Nu ser jag fram emot en ledig dag i morgon. Om jag får tag i alla ingredienser så blir det pumpapajsbakning på schemat. :)

Godnatt alla! Sov gott! ❤️

Upp till toppen
Annons: