Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 384 ggr
Timmorn
10/28/13, 11:34 AM

Healing under veckan

Ibland är vardagslivet inte lätt. Mycket att pussla med och egentligen vill jag bara krypa under en sten eller resa långt långt bort och inte tänka på någonting, inte familj och krav, inte vad jag ska göra med livet osv. Men det går ju inte för sig! Och den här veckan kommer vara kaos, och är redan kaos. 

Skulle uppskatta ifall någon skickar iväg healing till mig. 

Jag kan tänka mig att komma överens om tillfälle nästa vecka kanske då det lugnat ned sig att skicka iväg reikihealing på distans i utbyte Det ska jag nämligen öva på nu. 🙂

Josefine

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Annons:
Andina
10/28/13, 3:50 PM
#1

Jag hoppas du kan ta det varligt med dig själv nu och sno åt dig små stunder då du bara kan släppa alla tankar och skaka av dig stressen nu!

Jag sänder dig lite stärkande lugn sent ikväll om det passar dig. Någon gång mellan 23 och 24. 

Stanna upp lite då och då och ta några djupa, lugna andetag o töm hjärnan på tankar, under tiden! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Timmorn
10/28/13, 6:44 PM
#2

Tack så mycket andina! Ska försöka stanna upp då och då och andas, vilket är lättare sagt än gjort ibland, men försöker att tänka på det.

Det passar mig jättebra för om jag inte tar det lugnt så sover jag.

Pma mig ifall du vill att jag ska skicka tillbaka till dig nästa vecka eller annat tillfälle 🙂

Tack igen 🌺

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Amandla
10/28/13, 7:33 PM
#3

Jag skickar också ikväll, du kan plocka ner det när det passar dig 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Timmorn
10/28/13, 9:39 PM
#4

Tack amandla!

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Upp till toppen
Annons: