Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 410 ggr
Andina
2013-10-25 06:04

Go'Morron 25 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron när ni vaknar!

Bara en knapp vecka kvar av oktober månad och se'n 'springer' vi rakt in i november. Jag hoppas att vintermånaderna rusar iväg lika snabbt som de tidigare månaderna gjort.

Ska snart ta en tur till tandläkarn, spräckte en tand igår kväll när jag åt, så den ryker nog nu… Ba' å bita ihop - inte!

Se'n blir det en bråttomdag resten av dagen.

Ha en fin fredag och ett gott veckoslut! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[GunillaF]
2013-10-25 07:24
#1

God morgon Andina. God morgon alla andra som tittar in!

Lycka till hos tandläkaren. Inte kul med tänder som går sönder!

Ha en riktigt bra Fredag alla!🌺

[rumelle]
2013-10-25 08:19
#2

God morgon!

Hoppas det går bra hos tandläkaren och att tanden kan räddas! 

Själv ska jag snart åka och besikta min bil. Gissar att den som vanligt inte kommer att gå igenom. Så jag håller tummarna för att jag åtminstone kan få köra den hem. Annars blir det tåget och bussen. :P

Skogshumblan
2013-10-25 08:22
#3

God morgon! Andina, lycka till med tandeländet.Det där "bråttomandet" ska du nog ta det lugnt med tror jag. ;) Jag är hemma idag. Sonen hade skyhög feber igår så de ringde från skolan vid lunch igår och bad oss hämta honom. Sen har min mage lagt av så jag kombinerar mysdag med barn med kurering av flippad mage. Ha en fin dag alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
2013-10-25 09:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla. Härligt ute idag. Solen skiner och det är vindstilla. Me like.

Ha det bra idag, med tandläkarbesök och små sjuka febriga barn. 

foto majlar

Toyan
2013-10-25 10:18
#5

God morgon!

Aj..aj Andina, jobbigt när tänder går sönder, lycka till hos tandläkaren.

#2 Får hålla tummarna att bilen går igenom besiktningen rumelle.

#3 Sänder krya-på-kramar till sonen och dig Skogshumblan.

Solen lyser från en blå himmel, härligt. Önskar alla healers en mysig fredag och fin helg🌺

Indiania
2013-10-25 10:25
#6

Godmorgon alla!

Lycka till hos tandläkaren Andina! Fin bild du visar.

#2 Hoppas du kan ta bilen hem.

#3 Krya på er Skogshumblan och son!

Här är det också ☀️i dag. Ha en fin fortsättning på dagen!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
2013-10-25 12:36
#7

Tack för alla lyckosparkar! 😘 
Nästan hälften av tanden är borta (på insidan tack o lov, så det syns inte utåt). Tandis ska försöka rädda den, så ska snart tillbaks till honom igen.

#2 -Lycka till med besiktningen, Rumelle! Alltid lika "spännande" det där… måste dit med min bil snart också…

#3 - Massor av kryapådig-bubblor till er båda, Skogis! Lite "mysigt" i "oturen" att ni får vara tillsammans i alla fall. 

Solen ler och värmer här också! Så jiddra underbart! 
Men är så 'slut' nu, så jag tror jag tar en tupplur snart… Det blev inte mycket till sömn inatt o värken efter tandläkarbesöket tar på krafterna. Men - om en timma eller så, då är jag nog piggelin igen! :) Har jag bestämt.

God fortsättning på veckoslutet allihoppsan! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-10-25 12:38
#8

Åh vad bra att det går att fixa tanden på bästa sätt (för det gör det).😃

Vila dig du en stund jag tänker på dig!😘 Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-10-25 13:13
#9

Å herre min je vad nära det var att jag skulle bli påkörd på väg till jobbet efter lunch! 😡

En gubbe kommer och kör i en korsning där han är skyldig att lämna mig (och andra så klart) företräde. Men inte stannar han!! Nädå, rakt ut i korsningen så jag får pallnita det som går och så sätter gubbf_ _n upp knytnäven och hötter åt mig och skakar på huvudet, ungefär som om det var mitt fel!!! 🐖
Men herre gud…. De som har 0 koll på lagar och regler skulle inte få vara ute och köra bil!!!! 

Tack gode gud, änglar och alla andra som hjälpte till så det inte blev världens smäll i dag!🌺

Upp till toppen
Annons: