Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 22:a Oktober

2013-10-22 07:30 #0 av: [GunillaF]

Önskar er alla en riktigt bra Tisdag!Sol
(Bild, www.photobucket.com )

Anmäl
2013-10-22 08:09 #1 av: rore

Hej och god morgon i tråden!

Sovit gott och vaknat utvilad.

Foto: Rore

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-10-22 08:35 #2 av: [Chakra]

God morgon!

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-10-22 08:55 #3 av: majlar

God morgon. Dagarna snurrar fram som en karusell. Snart är det advent och jul och sen är det vår igen...

Hahaha

foto majlar

Anmäl
2013-10-22 09:45 #4 av: Indiania

Godmorgon alla!

I dag var jag uppe tidigt. Var på ögonmitt och kollade trycket, Så har jag varit inne hos granntanten och blev sittande där.

Vilka härliga bilder ni visar,du fick till det med text och bild Majlar!Skrattar

Ha en fin fortsättning på dagen!Ballong

Foto: Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-10-22 10:41 #5 av: Amandla

Morrn! Jag väntar på att få frukost, kör 16:8 så det är inte dags förrän om en dryg timme *suck* 

Foto: Amandla

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-10-22 12:40 #6 av: [Bettanbop]

God dagens alla vänner Vinkar

Tisdagen började lite kylig och grå men ska nog bli mysig ändå Blomma

Amandla när jag skrollade ner så stannade den på halva ditt foto, tänkte "vad sjutton är det där för något" Skrattar såg nästan ut som något sorts snöfenomen, men så skrollade jag ner och såg att det var en vovve SkrattarTummen upp jag gillar pudlar.

Foto: Bettanbop

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.