Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 363 ggr
[GunillaF]
2013-10-21 07:45

God morgon 21:a Oktober

God morgon.

Måndag och strax dags för jobbet för min del.

-9 grader och frostvitt på marken.

Ha en bra första dag på veckan alla healers!☀️

Annons:
majlar
2013-10-21 08:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon. Idag var det segt, skulle gärna legat kvar en stund till i sängen. Men Iris är full av liv och lust, så det är bara att knata upp och utedela dagens första måltid. Ta på sig varma kläder och bege sig ut i blåsvädret. Löven dansar runt och Iris har fullt sjå att försöka fånga dom.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Foto majlar

Här är det Donni som försöker fånga sin lekmus i luften. Och det gjorde han kan jag säga.

TezzD
2013-10-21 09:11
#2

Härlig bild majlar! hihi. Buskisse 🐱🎈

Jag dricker kaffe efter en natt utan sömn igen,. tur att man fick sova ut lite lör-sön 🌺 stackars lillasyster är bevärad av sitt ben.

Idag blir det lite jobb för mig. Har ju varit borta en vecka nu, dags att göra mina kunder fina i håret. 😜 

Önskar er alla en riktigt bra dag! ☀️🎈🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Skogshumblan
2013-10-21 09:35
#3

God förmiddag. Här är grått och regnigt. Skitväder om jag får säga så…. Måndag är barngympa framåt eftermiddag/kvällen och dotera har längtat kan jag säga! Helt underbart att få vara med dessa 22 barn i knappa timman och se dem,röra på sig, våga och vilja en massa! Men innan dess är det ett gäng timmar att ta sig igenom. Bäst att börja! Hoppas ni får en trevlig dag & vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
2013-10-21 09:59
#4

God morgon.

Dom kära husdjuren kan allt sätta fart på en majlar, vilken härlig bild.

Solen lyser, himlen är blå, minus 2 för nån timme sen, härlig början på veckan🙂

Önskar alla en fin dag🌺

Indiania
2013-10-21 10:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon alla!

Det har regnat i natt och det blåser lite. Det har varit en massa trastar här och ätit rönnbär och annat på träden, helt tossiga var dom.

Vilken festlig bild Majlar!😃

Önskar er alla en fin start på veckan!

Foto: Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-10-21 11:54
#6

Go'Förmiddag i tråden!

Halvklart och några få plussisar, bilen är frostvit men i övrigt har frosten smält undan. Så invirad i filt just nu… Ser fram emot kommande dagar då det ska bli lite mildare ett kort tag igen.

Vilken häftig bild, Majlar, mitt i leken! Och en jättefin katt, denne Donni!

En härlig och fridsam bild, Indiania, vackert med de två silhuetterna (träden) mot horisonten. Det är som att det ligger en massa tankar och kommunikation i bilden, från träden.

Lite ärenden men i övrigt blir det datorjobberi idag igen. Få se om jag får tummen ur och drar fram dammsugaren (som jag lyckats haverera röret på…) o skrämmer iväg lite änglatofflor o skräp som katt o pappis är mästare på att fixa till.

Ha en go' ny vecka och måndag! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Amandla
2013-10-21 14:04
#7

God eftermiddag! Jag är en smula seg (-are än vanligt 😛) idag, men nu har jag loggat in här. Känner mig frusen och trött, det har varit lite väl mycket att stå i på senaste tiden. 

Rosalee, hur går det med din lilltjej och allt?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: