Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 271 ggr
Skogshumblan
2013-10-20 09:50

God 20 oktober.

God förmiddag. Hoppas ni sovit gott i natt, fullmånenätter är sömnlösa för endel av oss. Här regnar det och är så grått och trist ute, jag som sett fram mot en "guldhöst"-dag. Jaja regn behövs säkert också…. Blir att pyssla inne idag, finns ju att göra. En skön söndag på er alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
majlar
2013-10-20 10:03
#1

God morgon.

Samma här grått och mulet. Det är bara löven som ligger på marken nu som lyser upp. Ioch för sig inte så dåligt. Men visst går det fort. För bara några veckor sedan kunde man fortfarande sitta och värma sig i solen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
2013-10-20 10:22
#2

God morgon!

Jag har sovit så skönt hela natten och när jag vaknar så skiner solen från en molnfri himmel. Strålande väder som gjort för att gå ut och samla ihop lövhögarna jag gjorde i går och sedan frakta iväg dem.

Ha en bra Söndag alla!

[Chakra]
2013-10-20 10:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Förmiddag!

Hos mig regnar det, så jag väntar med trädgårdsarbetet. Har tänt ljus inne. Så får det bli!🙂

Sov gott under fullmånen.

Indiania
2013-10-20 10:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godförmiddag!

Det är mulet och regnigt här också i dag. Skönt att jag risade gravarna i går för då var det bättre väder.

#2 Vad skönt Gunilla att kratta löv i solskenet.

Ha en fin söndag alla!❤️

Foto: Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-10-20 13:05
#5

Go'Morron på eftermiddan!

Här har vi en härligt krispig höstdag och solen lyser så mycket den bara kan. Någon värme är det inte tal om, bara några få grader. Minusgraderna från nätterna vinner kampen. Men snart blir det lite varmare igen - senare i veckan väntas 13-14 plussisar! Jippie! :))

Nej, inte blev det mycket sömn inatt här heller, har legat vaken mestadels. Somnade till på morgonkvisten nå'n timma dock, och som vanligt är jag helt 'groggy' därför. 

Ska ut o stöka lite utomhus i solen en sväng. Se'n får det bli Ole Dole Doff - o ta tag i en tråd..

Tack för härliga bilder! Hjärta

Och ha en fin söndag allihop! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
2013-10-20 14:43
#6

God middag.

Gråmulet här också, får väl lysa själv då😉

En sån vacker bild Chakra.

Har haft en riktigt slö förmiddag, nu är det dags att sätta lite fart och få nåt gjort.

Ha det gott med allt ni hittar på🌺

Annons:
[Chakra]
2013-10-20 15:01
#7

#6 Tack, det är svårt att fota månen🙂Det blev en liten prick långt borta…

Upp till toppen
Annons: