Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 1251 ggr
Erikes85
2013-10-20 08:33

Djurkommunikation

När jag ska kommunicera med djur. Brukar jag börja med att känna igenom djuret. Och på vissa ställen känner jag energin I mina händer. Jag undrar, vad betyder de här. Har djuret ont? Gammal skada?

Annons:
Skogshumblan
2013-10-20 09:47
#1

Behöver inte vara skada eller annat utan helt enkelt att du får kontakt med djurets energipunkter. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Erikes85
2013-10-20 13:22
#2

Okej. Hur vet jag vad som är vad?

Erikes85
2013-10-20 13:24
#3

Jag försöker söka mig fram om energier och pickningarna i händerna. Jag vill kunna tyda de jag känner. De är jätte svårt område.:/

Skogshumblan
2013-10-20 13:52
#4

Det bästa är att gå en kurs om du vill få ordentlig skolning. Det är olika hur man känner eller märker olika saker hos djur eller människor. Då jag har provat Djurkommunikation har jag fått bilder av ex kroppsdelen de haft problem med men andra kan få ont på motsvarande ställe på sin kropp. Lite svårt att ge dig hjälp alltså, tyvärr.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Erikes85
2013-10-20 14:10
#5

Tack för bra svar.:) När jag kommunicerar så kan jag känna vart djuret har ont Tex. Tack ännu en gång.:)

allhealing
2013-10-21 16:09
#6

#2, Erikes,

Okej. Hur vet jag vad som är vad?

------

Du vill veta vad det är du känner in när du för dina händer över ett djur under en healing.

På samma sätt som du använder dig av dina fem sinnen när du kommunicerar. Kan du när du "ger" healing kommunicera på ett annat sätt som ligger bortom det spektrum de fem sinnena verkar inom. Oavsett om det är en människas sinne eller en uppförstorad maskin som simulerar ett av sinnena.

Du behöver helt enkelt träna dig i att använda "sinnena" bortom de fem. Det är därför som det skrivs här ovan bra att gå på flera olika kurser för att på så vis bilda sig en egen uppfattning om hur dessa sinnen fungerar för just dig.

På samma sätt som vi uppfattar saker olika med våra fem sinnen när vi sedan sammanställer och tolkar den informationen. Fungerar det på precis samma sätt med dessa sinnen du har tillgång till utanför de fem.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
tarotlasse
2013-10-22 23:08
#7

Djurkominikation är det samma som att lyssna på sin intuition och att läsa av djurets energi precis dom du läser av en människa.

Så exakt samma sak som att arbeta med mäniskor.

En katt säger fortfarande mjau en hund Vov och en ko muuu.

När du kommunicerar med det.

men genom din intuition och ditt eget inre  kan däremot visa dig bilder eller du kan känna i din gen kropp eller få till dig tankar på  exakt samma sätt som du läser av en människa eller en ande.

För energien du kommunicerar med inte individen och dennes hjärna.

Så öva upp din intuition  gå en medial kurs eller healing kurs  lika gärna som att gå en kurs i djurkommunikation  för det är exakt samma  sorts kommunikation ingen skillnad överhuvudtaget.

Lasse

Upp till toppen
Annons: