Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 283 ggr
[GunillaF]
10/19/13, 9:27 AM

God morgon 19:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Lördagsmorgon alla healers!

Solen skiner och jag och många med mig är lediga. Härligt.

Ska göra några kålpuddingar i dag. Bra att ha i frysen!

Ha en finfin dag alla!☀️
Foto, GunillaF

Annons:
Indiania
10/19/13, 10:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon Gunilla och ni andra!

Vad gott med kålpudding Gunilla, nu blev jag sugen.

I dag skall vi åka till gravarna, vi var ut i skogen och plockade granris i går.

Ha en fin lördag!🌺

Foto: Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
10/19/13, 11:03 AM
#2

Go'Morron i tråden!

Första frostnatten här för denna säsong - det glittrade så vackert i morgonsolen! Dags att förbereda sig (= mig) för att vintern faktiskt kommer ännu en gång… :)

Vad gott det låter med kålpudding 😛 det var lääänge sedan jag åt det. Det ska jag nog ta o knåpa ihop endera dagen. Mums!

Det är fint, Indiania, att dekorera gravar med granris m m inför vintern. Lite mysigt.

Själv ska jag röja lite till inför vintern, och få igång vedspisen (vilket jag inte gjort än) till aftonen. Då blir det myys också, med vedsprak och värme.

Ha en go' lördag allihop! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
10/19/13, 3:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Eftermiddag!

Än finns det sommarblommor kvar. Skönt att komma in i värmen efter jobb utomhus.

Ha det bra med allt ni gör idag!

Amandla
10/19/13, 9:05 PM
#4

Godkväll allihop! Jag är hemma och mellanlandar i princip, har varit bortrest några dagar för en begravning (min farbror som var gammal och sjuk) och ska imorgon iväg på ett föredrag femton mil bort. Men sen, på måndag, då ska jag bara vara hemma och njuta av den stilla vardagslunken här.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: