Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 18:e Oktober

2013-10-18 07:04 #0 av: [GunillaF]

Fredag och sista dagen på jobbet den här veckan. Ska strax göra mig klar och bege mig dit. Det blir vinterjacka idag för det är 10 grader kallt.

Ha en riktigt bra Fredag mina vänner!Sol
Foto, GunillaF

Anmäl
2013-10-18 07:35 #1 av: majlar

God morgon. Burr va kallt du har, Gunilla. Nu börjas det, nu åker ullbyxorna och mössan på. Ha en fin dag alla och var rädda om varann. Foto majlar

Anmäl
2013-10-18 09:18 #2 av: [Chakra]

God morgon!

Önskar er en fin fredag!

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-10-18 09:56 #3 av: Indiania

Godmorgon alla!

Ja nu börjar kylan ge sig till känna. Solen tänker i alla fall värma upp lite i dag.

Ha en mysig fedag!Sol

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-10-18 11:12 #4 av: Toyan

God förmiddag på er.

Tack för fina bilder Glad Underbar himmel Indiania.

Här föll det blötsnö i natt, nu lyser solen men där det är skuggigt ligger snön ännu kvar.

Önskar er alla en härlig dagBlomma

Anmäl
2013-10-18 12:08 #5 av: Andina

Go'Mittpådan i tråden!

Tack för härliga och värmande bilder! Det behövs, för visst är det lite ruggigt här också nu, 4 plusgrader... burr... Snön lär dyka upp här imorgon... förhoppningsvis smälter den undan snabbt. 
Men fy bubblan, 10 minusgrader redan, det låter inte så kul...

Det blir tofflor på inomhus nu... Utomhus får det bli sockor o lite varmare skor... få se om jag hittar dem bara... :)

Ha en fin och härlig fredag allihop! Och ett gott veckoslut! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.