Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 358 ggr
[GunillaF]
10/11/13, 7:32 AM

God morgon 11:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Fredag igen då och sista dagen på arbetsveckan.

Ha en riktigt bra dag och vilsam helg, alla fina healers!🌺

Foto, GunillaF

Annons:
majlar
10/11/13, 7:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon. Imorse satt det en Domherre utanför mitt fönster och visslade lite försiktigt. Jag har börjat mata dom med solrosfrön. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

foto majlar

Den här bilden är från i våras

[Chakra]
10/11/13, 8:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

Indiania
10/11/13, 11:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godförmiddag alla!

Så fina bilder ni visar, så domherren har redan visat sig Majlar då brukar det ju vara snö i antågande? Men det hoppas jag är fel.

Här är det solsken men det har varit frost i natt, dags att ta bort mina sommarblommor nu.

Ha en fin fortsättning på fredagen! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
10/11/13, 12:30 PM
#4

Go'Morron mitt på da'n!

Tack för härliga bilder! Och vilka härliga fåglar. Din är ju helt underbart speciell, Indiania! Ljuvlig! 

Nej, jag hoppas verkligen inte att snön börjar visa sig än. Det är alldeles för tidigt. Jag förväntar mig en låååång och vacker höst. :)) Soligt och fint, 10-12 grader mitt på dagen, har vi blivit lovade de närmaste dagarna i alla fall.

Idag ska jag åka o köpa ved. Jag får hjälp med att lassa in 1 ton i bilen (i omgångar) och lika mycket att lassa ut… Det blir 1 ton ved per person att bära omkring idag, svettigt…Regnar Tyvärr lär inte min gamla rygg gilla läget - men se'n är det iu alla fall gjort och klart för vintern. 

Nej, hej hopp  - dags att börja 'grovarbeta'!
Ha en jättehärlig och mysig fredag allihop! 😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

TezzD
10/12/13, 9:14 AM
#5

En dag försent svar här, men kunde inte låta bli att kommentera din domherre Majlar. Natten till igår så drömde jag att det var fullt snölandskap ute när jag vaknade. 

Sedan vaknade jag igen och såg att det fortfarande var höst 🥵 Lite till får vintern vänta tycker jag allt 😉

Önskar er alla en riktigt fin Lördag! Här skiner solen och löven är så gula som de bara kan bli. Vackert.

Kram!🤗🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: