Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 433 ggr
[GunillaF]
2013-10-10 08:01

God morgon 10:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla.

Morgonen bjuder på en fin soluppgång och frost på marken. Hoppas de som är ute efter vägarna tar det lugnt för nu kan det vara förädiskt på ishalkan.

Jobbar hela dagen och i kväll är det tårtkalas hos mitt barnbarn som fyller 6 år.

Ha en bra dag!🌺
Foto, GunillaF

Annons:
majlar
2013-10-10 08:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla. Nu börjar det närma sig. På lördag ska vi till Stockholm och se på Peter Jöback. Det ska bli spännande och trevligt.

Grattis till 6 åringen och ät MYCKET tårta, Gunilla.🎂

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

foto majlar

Indiania
2013-10-10 10:01
#2

God förmiddag alla!

Fina foton ni visar!🌺Här är det regn i dag och jag är glad att vi klippte häcken i går.

Ha en härlig torsdag med det ni gör! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
2013-10-10 11:16
#3

God förmiddag allesammans!
Jag har spenderat min morgon på förskolan med minsta tjejen.
Nu är vi hemma och hon sover som en stock, dags för mig att laga middag sedan bege mig till jobbet. Långa dagar nu i höst.
Längtar till vintertid nu 🤪 man kan ju iaf inbilla sig att man får en timma extra 😉

Härligt med både Jöback och tårta i helgen Majlar & Gunilla! 😃 Här blir det bokföring o jobb, mindre kul 🤪

Vilken tur ni hade Indiania, nu behövs den kanske inte klippas mer före våren? 😃 Regnet är här med… för att stanna verkar det som…

Kram på er!🤗🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Toyan
2013-10-10 14:01
#4

God middag.

Ha så trevligt hos banbarnet Gunilla🎂

Ha så kul på lördag majlar.

Här har vi också fått regn Rosalee, det här med sommartid tycker jag är helt onödigt, bättre med vintertid hela året.

Ha en fin dag allihopa, oavsett väder🌺

Upp till toppen
Annons: