Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 8:e Oktober

2013-10-08 07:36 #0 av: [GunillaF]

God morgon alla healers.

Jag hann inte fram med kameran under de få ögonblick himlen var alldeles rosaröd borta i horisonten för en stund sedan, men oj vad vackert det var. Magiskt.

Jag hoppas ni får en magisk dag!Ballong

Anmäl
2013-10-08 08:08 #1 av: [Chakra]

God morgon!

Nu ska jag titta på gårdagens "Det okända"

Önskar er en fin dag!Sol

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-10-08 08:16 #2 av: majlar

God morgon. Idag rullar dimman in och det är grått och blåsigt, löven virvlar runt i sista dansen. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

'

foto majlar

Anmäl
2013-10-08 09:36 #3 av: rore

Hej och god morgon på er alla!

Solen har dragit täcket över sig idag, men det är varmt och skönt ute.

Det är så härligt med dessa magiska ögonblick Gunilla. Jag blev varm i hjärtat när jag läste dina rader.

Magisk dag hoppas och önskar jag att vi alla får.

foto: Rore

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-10-08 09:57 #4 av: Indiania

Godmorgon alla!

Vilka underbara trädbilder ni visar!GladVilket träd du fångat Rore!

Lite mulet i dag men fortfarande varmt och skönt ute. Skall också se "Det okända" under dagen.

Ha en alla tiders bra dag!Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-10-08 14:09 #5 av: Toyan

God middag.

Vackra bilder, naturen är fantastisk,klär sig alltid i passande skrudGlad

Här har vi solsken, lite blåst och 16,5 grader.

Önskar alla en härlig dagBlomma

Anmäl
2013-10-08 15:00 #6 av: Andina

GoEftermiddag allihop!

Har suttit fast vid datorjobb dygnet runt (känns det som) - gråmulet o småregnigt ute, så det gör inte så mycket. Men fagra 16 plusgrader i alla fall. Brittsommaren gör vad den kan för att hålla kvar värmen. 

Jaa, tack för härliga träd! Höstens färger är så härliga så här års! Ljuvliga bilder!

Ska kasta mig ut i hösten en stund nu - och njuta av dofterna. För nu doftar det höst också.

Ha en fin fortsättning på dagen! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.