Annons:
Etikettenergier
Läst 818 ggr
Iska
10/7/13, 1:04 PM

Hjälp!

Hur får man kontakt med sin guide? Finns det något sätt som inte kräver en massa förkunskaper? Skulle verkligen behöva råd, utifrån den situation jag befinner mig i. Tack!

Annons:
[Bettanbop]
10/7/13, 3:32 PM
#1

Jag är nog inte rätt person att svar på detta egentligen 🙂

Om du är ovan kan ljud vara störande, se till att du får sitta ostört.

Sätt dig bekvämt eller lägg dig, jag tycker inte det är så vickigt men många tycker att det är vickigt att rygg nacke och huvud är i en rak linje. Blunda och fokusera på din andning och ditt sinne, allt ska vara så lugnt som möjligt utan att du somnar. Nu gäller det att du är öppen för alla ovana och nya intryck, känslor, syner osv.

 Be din guide koma in i ditt auriska fält för att du har en fråga, börjar det kännas obehagligt och du blir för påverkad ber du h*n backa ett steg. Ha inte för bråttom, utan ställ din fråga när du känner att det är dags. Du kanske inte känner att h*n är nära men att det är dags att ställa frågan, då gör du det. Svaret kan komma i vilken form som hellst, som en känsla, som att någon svara dig muntligt, som bilder osv. Då är det upp till dig att kålka svaret.

Lycka till 🤗

Iska
10/7/13, 4:57 PM
#2

Tack! ❤️och 🤗

[GunillaF]
10/7/13, 5:09 PM
#3

#0 Här är en meditation som kan hjälpa dig.

Har bara snabbtittat på den, men den verkar bra.

Om du inte får träffa din guide första gången så ge inte upp. Försök igen och igen…

Iska
10/7/13, 5:49 PM
#4

Tack! 🌺

[GunillaF]
10/7/13, 6:33 PM
#5

#4 Ops, jag glömde ju att lägga in länken. Nu ligger den i #3 ☺️

Iska
10/8/13, 9:53 AM
#6

Ja, jag såg det sedan. Så det kan gå😃

Tack för länken! 🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: