Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1580 ggr
[upstairs_to_heaven]
2013-10-06 21:19

tips på skicklig healer

Nu är det ställt så att den healer jag brukar gå till kan inte fortsätta pga tidsbrist. Vet ni någon skicklig och professionell healer som bor i Stockholm?

Jag behöver avsluta processen

Tack för tipsen. Vore oändligt tacksam. Skicka gärna via PM om ni föredrar det. 

Tack/ med ljus och värme

Annons:
[GunillaF]
2013-10-06 21:24
#1

Om inte du får något annat tips så titta i vårt länkregister. Där kanske finns någon du kan besöka. Annars så är där många som skickar healing på distans.

tarotlasse
2013-10-06 21:56
#2

Ja säger som Gunnilla det fungerar precis lika bra på Distans

Jag kan mycket väl prova att ge dig healing på distans utan ngn kostnad men som alla andra Healear kan jag inte grantera ngt.

Det jag rekomenderar är att vi bestämmer en tid för healingen och att du lägger dig lungt o bara slappnar av och efter healingen hör ajg av mig o berättar om vad jag fick till mig och vad ande världen har gjort under sessionen.

Oftast behöver jag inte berätta för oftast kommer du själv märka var du får healingen och känna hur händerna lägger sig på din kropp även om det kan var 100 mil e mellan  oss distans healing är många gånger betydligt effektivare en kontakt healingen när man träffas rent fysiskt.

Vil du prova utan ngn kostnad så skicka ett mail o bestäm en tid.

Så kan du efteråt berätta här inne på tråden hur du upplevde det.

Vi har gjort det ett par gånger tidigare med väldigt bra resultat. 

Lasse

Upp till toppen
Annons: