Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 792 ggr
decembercelsius
2013-10-05 22:14

healing önskas

önskar healing mot stress. har gått så långt att jag har fått magont och nervryckningar i ögat av stressen

Medarbetare på Vegetariskt Ifokus


Annons:
[Bettanbop]
2013-10-06 15:06
#1

Hoppas någon vill hjälpa dig, stress och stress symtom är inget myspys 😕

Jag mår inte heller så bra just nu pga stress och prestations ångest. Därför känner jag mig inte lämplig att skicka healing till dig, risken är att du får lite av mitt mående.

🤗

[GunillaF]
2013-10-06 17:08
#2

Decembercelsius, du skulle behöva ta itu med det som orsakar att du känner stress. Du kan inte hålla på att gå på högvarv hela tiden, för till slut blir du utbränd. Stoppa i tid.

Försök att få gå och tala med någon; Kan vara beteendevetare, kurator eller liknandel. Tala med din vårdcentral så får du tips och hjälp av dem om vem du kan gå och samtala med.

Jag skickar extra energi till dig vid 23-tiden i kväll.🙂

decembercelsius
2013-10-06 17:17
#3

#2 Det är psykisk stress. Och så har jag fel på sköldkörteln som jag ännu inte fått behandling för. 

Tack på förhand ! 🌺

Medarbetare på Vegetariskt Ifokus


[GunillaF]
2013-10-06 17:20
#4

#3 Det förstog jag att det var (psykisk stress alltså). Därför viktigt att du kommer till  någon du får tala med.

Kanske du kan ringa vårdcentralen och be att få behandlingen för sköldkörteln snart då.

decembercelsius
2013-10-06 17:22
#5

#4 Sjukvården tar inte riktigt mina problem på allvar så jag har nästan gett upp 🤔

Medarbetare på Vegetariskt Ifokus


[GunillaF]
2013-10-06 17:28
#6

#5 Om sjukvården har konstaterat att du har något fel på sköldkörten som ska behandlas, så kan de väl inte strunta i det! Om det är så, då tycker jag att du söker en annan läkare.

Annons:
[GunillaF]
2013-10-06 17:33
Andina
2013-10-06 18:46
#8

Jag hakar på vid 23-tiden ikväll och sänder dig lite lugn och ro! Och i övrigt så håller jag med Gunilla! Så trist (=sjukt!) när vårdapparaten inte mäktar med att ta människor och deras besvär på allvar! 
Men fortsätt o leta hjälp - till slut hittar du den hjälp du behöver! 
Under tiden kan du "bara" vara snäll mot dig, ditt inre och din kropp! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

zab
2013-10-06 21:56
#9

Vill bara instämma med det GunillaF sa. Om dom inte tar dig på allvar, så byt till en annan läkare. Berätta om de fysiska symptom du har och att du upplever att det beror på stress. Om du känner att du behöver prata med någon så var inte rädd för att säga det.

Kolla också runt på vårdguiden.se eller 1177.se efter en bra mottagning nära dig. När jag hade problem med stress hittade jag en mottagning som bland annat skrev att dom hade en helhetssyn på människan. Där fick jag hjälp direkt.

Tror det gäller att hitta en bra mottagning och också vara öppen med att man känner att man behöver hjälp, även med den psykiska biten.

Amandla
2013-10-07 20:44
#10

Inflikar att sköldkörteln även kan göra så att man känner sig stressad, får högre puls, dubbelslag på hjärtat, svettas, kroppen går på högvarv. Det ihop med stresskänslor är inte bra alls för dig, hoppas du får hjälp fort!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: