Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 241 ggr
majlar
2013-10-05 09:58

god morgon 5 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla sömntutor. Här var det tomt idag. 🎈

Idag blir det 7-årskalas för hela slanten. Mitt barnbarn Alice fyller idag.

Jösses va fort tiden går.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

foto majlar

Annons:
[Bettanbop]
2013-10-05 10:23
#1

God förmiddag 👋

Härlig frisk och höstigt vacker lördag. I dag pysslar vi med huset, byter ett fönster och annat lite fix. Ska natta några växter i trädgården och sätta vintermössan på dem 🙂

🤗 på er

Andina
2013-10-05 11:10
#2

Go'Morron i stugorna! 

Ja, idag har jag 'sjusovit'! Lite splittrad natt men totalt har jag sovit som en oxe! Vaknade sent… så nu blir det skyndaskynda. 

Härligt med sjuårskalas, Majlar! Jag minns hur stolt jag var när jag fyllde 7 år. Då blev jag ju plötsligt stor! En milstolpe i mitt dittills korta liv. Hipp Hipp Hurra, grattis till dagens 7-årsbarn! 🎂🎈

Jaha, det närmar sig vintermössor nu… Fast här har vi lite ljumma dagar o nätter nu, 9-14 grader, (men mul o småregn idag dock) och det gottar jag mig i så länge jag kan. Så vintermössan får vänta ett tag här hemma. (Men så har jag inga trädgårdsväxter att skydda heller.)

Ha en fin o go' lördag på er allihop! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2013-10-05 11:15
#3

Go´ förmidda!

Jösses vad jag sovit. Ställde väckaren på halv nio, stängde av den och somnade om till kvart i tio!😮

Härlig bild majlar. Grattishälsningar till 7-åringen!

Har lite kvar att ta bort av sommarblommor jag också, får väl se hur det går med det idag. Först ska jag göra en hel del mat jag tagit fram ingredienser till.

Ha en bra Lördag alla!🌺

[Chakra]
2013-10-05 11:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmiddag!

Hade gärna tillbringat dagen i trädgården bland löv och växter, men jobbet väntar.

Indiania
2013-10-05 11:41
#5

God förmiddag!

Det är regnväder här i dag, så vi får vänta med att klippa ner buskarna.Skall åka till K-d i dag och hämta ett litet bord jag fyndat på Blocket, där jag skall sitta och måla lite.

Grattis till Alice på 7 årsdagen! 🎁

Ha en trivsam lördag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
2013-10-05 14:31
#6

God middag på er.

Så fin bild på barnbarnet majlar. Grattis till Alice🎁🎂

Skönt att sova ut Gunilla.

Här är det gråmulet idag och 14 grader. Får se vad dagen bjuder.

Ha en riktigt härlig dag allihopa🌺

Annons:
TezzD
2013-10-05 16:54
#7

Grattis till 7 åringen! 
Här spenderades förmiddagen på ett av ålderdomshemmen här i byn. Har klippt 4 st idag. Imorgon har jag 6 st och sen är det jobbevecka i min salong, samtidigt ska minstingen skolas in på dagis… åå mammapanik…

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: