Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 718 ggr
[GunillaF]
2013-10-04 07:29

God morgon 4:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er. Hoppas er natt varit vilsam med härliga drömmar.

I dag är det Kanelbullens dag, så baka, köp och ät kanelbullar!

Ha en fin Fredag!

_Foto: GunillaF
_

Annons:
[Chakra]
2013-10-04 08:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!☀️

Redan fredag? Nu startar helgjobbet för min del.

#0 Jag tar gärna en bulle till kaffet🙂De ser goda ut!

majlar
2013-10-04 08:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon 

Härliga bullar du bjuder på idag Gunilla.

Igår var Iris och jag till hundgården och där var det 6 andra hundar och Iris tyckte det var så skojigt. Men hon tyckte särskilt mycket om en annan tjej som var en blandning av tre olika hundar, men bara drygt ett år. Dom fann varann och lekte på samma sätt. Det var full fart och gräs och tuvor rök. Det är så roligt att se hur du dom kommunicerar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

foto majlar

[Bettanbop]
2013-10-04 09:15
#3

God morgon alla vänner 👋

Är nu hemkommen, har haft underbara och underliga upplevelser hos Jane Lysel på Ramsbergsgården 👻 Fick lära mig nya och spännande tekniker.

Önskar er en skön helg med goa Bullar 🍸

Indiania
2013-10-04 11:43
#4

Godförmiddag alla!

Smarriga bullar du bjuder på Gunilla!

Jag är nästan klar med sortering av alla böcker och cd skivor nu.Skall fixa lite till under dagen men sen skall jag koppla av under helgen.

Önskar er alla en härlig fredag! 🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
2013-10-04 12:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God Lunch på er alla..

För min del blir det att köpa bullar idag.. Sonens ska väl ha en bulle idag.. men orkar ej baka..

Sitter här och har ont i halsen. huvudvärk och känns som om jag även har lätt feber.. Inte kul men skiten ska väl ut på något sätt. 😕

Men önskar er alla en riktigt mumsar dag och en trevlig helg 😃

Bilden tagen i Ekholmen.Linköping för några dagar sen.

Andina
2013-10-04 12:17
#6

Go'Middag allihop!

Mums vad gott med kanelbullar. Det är inte ofta jag äter bullar - men idag ska jag nog festa till det. Ska strax åka iväg till mamma o hennes sommarställe - så varför inte ta med lite kanelbullar en så'n här dag?!

Hoppas du kryar på dig snart, Sol69! Själv är jag nog snart helt fri från skräpet, uschigt att dras med virusar. Sänder över lite bubbel till dig som du får plocka när och om du vill ha.

Tack för härliga bilder! Ögonfröjd. Och nog vattnas det i munnen av bullbilden också! 

En härlig fredag och lika härligt veckoslut hoppas jag att ni alla får! 

@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[Sol69]
2013-10-04 12:20
#7

Tack tar tacksamt emot bubblorna 😃

Vill ju inte sitta här och inget orka göra 😕

Amandla
2013-10-04 12:33
#8

Här blir det bullbak idag, har just satt en deg 🙂Brottas lite med mig själv om bullätande, å ena sidan äter jag ju lchf, å andra sidan - hur ofta bakar jag bullar och hur många bullar äter jag per år? Jo, tre eller fyra stycken den enda gången om året som jag bakar bullar. Så får det vara 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
2013-10-04 12:51
#9

Mums, det får bli köpebullar här idag (hoppar över LCHF denna dag… ;) )😛

Till nästa år kanske du kan prova detta recept, Amandla?

Eller detta? 😉

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
2013-10-04 12:58
#10

Tack Andina❤️ tyvärr så fixar jag inte olika slags sötningsmedel för jag känner sån bismak av dem, så det blir allt vanligt socker ändå här. Känns inte som hela världen när det bara är nån enstaka gång. Jag fortsätter ju inte på den inslagna vägen 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Toyan
2013-10-04 13:43
#11

God middag.

Tack för goda bullar och härliga bilder🙂

#6 Så söt han är Ove igelkott🙂

#7 Krya på dig Sol.

Ha en riktigt fin fredag allihopa🌺

Andina
2013-10-04 23:04
#12

#10 - Jag har aldrig provat Sukrin, men de som har säger att det inte har nå'n bismak… vad jag har hört i alla fall.
Beställde en gång, men missade att hämta ut leveransen, så den åkte tillbax - och på den vägen är det. Men ska prova det någon gång dock!

(Det finns ju Stevia utan bismak också - men Stevia är ju inte så lämpligt för bakning, dock…)

Ja, Visst är han söt den lilla Ove Igelkott! Älskar Kanelbullar och Grillad korv! Mamma hade en igelkott ett tag som älskade pannkakor! :)

Bubblar iväg lite mer bubbel om en liten stund, Sol69. Hoppas du lyckas skrämma iväg virusmonstrena till imorgon! 

Är helt trött i huv'et efter en lång dag av mycket kuskande. Så ska snart kasta det (huv'et) på kudden. God natt på er allihop! 😴😴

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: