Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 554 ggr
Alwan
2013-10-03 08:20

Healing önskas, spänningar stress

Hej, jag har aldrig provat att få healing men nu skulle jag verkligen behöva det. Jag har under lite drygt en vecka känt mig helt sönderstressad, som att jag har gått in i väggen och jag har även haft inslag av panikångest, låsningar och spänningar (frossa och skakningar) i muskler bland annat. Har haft en envis förkylning som gick åt bihålorna men jag fick antibiotika utskrivet för det trots att det kanske inte var så allvarligt. Slutade med det efter en dag då jag inte vill förstöra min kropp med det i onödan. Önskar inget hellre än lugn och harmoni och energi i tillvaron som jag nu ser på med helt andra ögon. Bara jag blir frisk och lugn så kan jag möta världen med en ny glädje.  Kan någon av er vänliga själar här inne hjälpa mig läka mig själv och ge en extra boost av energi? Jag är evigt tacksam! <3

Annons:
storlappen
2013-10-03 08:27
#1

skickar

Alwan
2013-10-07 10:58
#2

finns det någon mer som skulle kunna tänka sig att ge healing till mig? Jag tackar så mycket "storlappen" för att du sände till mig, men jag vet inte riktigt hur man ska ta emot och hur det ska kännas. Jag är fortfarande väldigt stressad både fysiskt och psykiskt. Jag har inte varit aktiv här inne på sidan eftersom jag är helt ny på detta område och behöver lära mig mer.

Upp till toppen
Annons: