Annons:
Etiketterstenarkristaller
Läst 1661 ggr
yobillie
10/2/13, 10:52 PM

En fråga om stenar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag hittade nyss hit, och har läst runt lite här för att försöka få svar på en fundering jag har.

Det är så att jag har väldigt många stenar, jag har stenar inomhus och utomhus, det är i princip stenar runtomkring mig hela tiden, det är riktigt galet många stenar, bara i huset finns flera hundra, om inte tusentals, det är olika storlekar, de flesta är trumlade, men här finns även många "råa stenar".

Jag tycker väldigt mycket om dom, bär med mig vissa favoriter, sorterar dom, kort sagt fixar o donar med dom.

Nu till frågan, Hur kan dessa stenar påverka mig? (läste nyss att man bara ska bära med sig 5 st) vissa dagar har jag kanske haft 35 st i fickorna.Kan det bli för mycket?

Med vänlig hälsning Yobillie

Annons:
[GunillaF]
10/3/13, 8:50 AM
#1

Du kan läsa om hur olika stenar påverkar/verkar i artiklar i vårt artikelarkiv.

Måste säga att du har vackra stenar om det är dina de på bilden. Jag har många fina stenar jag också, men jag kan alldeles för lite om dem…

Blir det inte tungt att ha så många stenar i fickorna samtidigt, var frågan som dök upp i mitt huvud när jag såg hur många du har vissa dagar?!

Jag vet som sagt var inte mycket om stenar, men min spontana reaktion är att de kanske motverkar varandra när du har så många på dig samtidigt?! Kanske bättre att känna in och välja ut 5-6 stycken varje dag?!

Hoppas någon som kan det här om stenar ser din fråga och du får ett bättre svar. 🙂

yobillie
10/3/13, 11:42 AM
#2

Hej

Tack för ditt svar.

Ja det är mina stenar på bilden :-), och jo det blir lite mycket i fickorna, (har dessutom lyckats förstöra en torktumlare, och orsakat flertal stopp i tvättmaskinen) :-)

Jag kan inte heller så mycket om stenar, försöker dock läsa på så mycket det går. Har väl mest koncentrerat mig på vad som är vad, men i takt med att man läser och söker så har jag även börjat intressera mig för deras olika "egenskaper".

Jag får känslan av att det blir rörigt med så många, nu är det iofs  rörigt med dom rent konkret, för här är väldigt många och jag hittar ständigt nya på alla möjliga platser här på gården.

Yobillie

Upp till toppen
Annons: