Annons:
Etikettenergier
Läst 954 ggr
[rore]
2013-10-01 10:29

Jag Är FRI att!

Affirmationer har varit en svår nöt för mig att knäcka. Jag har helt enkelt inte kunnat ta dem till mig. Jag har känt motstånd. Jag har känt det som att jag, hela mitt väsen befinner mig i lögn!FörskräcktVäldigt väldigt obehagligt!

Så jag uteslöt affirmationer i mitt liv, och under en tid geggade mina tankar med negationer som:

 Varför kan inte jag?

Vad gör jag för fel? osv.

Det hela blev en sån stor tanke noja, så jag släppte den iden.Förskräckt

Men så här om kvällen när jag skulle till att sova. Flöt orden förbi i mitt inre. De liksom viskade inom mig.

Jag Är FRI att………! HjärtaPresent

Vara den jag är!

Släppa taget om!

Hur lätt som helst kom orden till mig.

Vilken lättnad och befrielse som sköljde genom mig.

Jag är fri att känna tacksamhetPussar

Jag är FRI att,,,,

är en nyckel som länge saknats i min tillvaro, och som stärker energinivån inombords.

Kanske att den även passar just dig. Det är värt att prova❤️

Annons:
Indiania
2013-10-01 10:57
#1

Tack Rore jag gläds åt din känsla av frihet! 🙂Det går ju inte att tvinga fram något, det kommer när det är dags…..du släppte allt tvång och då lossnade det, känner igen detta.

Frihet är det bästa ting som sökas kan all jorden kring (vem var det som skrev detta? I alla fall gillar jag orden).

Tack Rore för du delar med dig av dina klokheter! ❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
2013-10-01 10:59
#2

Vet inte vem det var som skrev de fina raderna Indiania. Men de landar fint inom mig i alla fall❤️Tack själv❤️

TezzD
2013-10-01 20:39
#3

Tack rore, det var nog just precis det jag behövde höra. Det kändes som om det var jag som skrivit inlägget själv 😇

🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Tarotstollan
2013-10-01 21:30
#4

Underbart att läsa, alltid bra att bli påmind om allt vi har som vi ofta tar för självklart.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Indiania
2013-10-01 21:42
#5

#2 Rore jag har googlat på " Frihet är det bästa ting" Det står i Biskop Thomas Frihetsvisa och texten är från 1439.🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
2014-02-07 12:41
#6

Precis vad jag behövde läsa nu, tack Rore för det du skrev och tack universum för att jag hittade det idag ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[NeferNefer]
2014-02-07 13:02
#7

Jag hakar på! Jag fick själv en liten fri-ramsa i huvudet häromdagen och den sjunger jag på nu ofta, ofta: "Jag är fri och jag är lycklig, jag är vild och jag gör vad jag vill!" Det där med vild var viktigt för mig, eftersom jag har blivit mycket kuvad, "tam", genom livet och nu är rejält trött på det. Så nu är jag Vilda Nefer som gör som hon vill!

Amandla
2014-02-07 13:03
#8

Heja Nefer! 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
2014-02-07 13:23
#9

:-)

Skogshumblan
2014-02-07 15:33
#10

Tack Rore för delad klokskap. Som du så ofta har och delar! Jag är fri att skita i allt och ta helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

signemo
2014-02-07 21:02
#11

Vad glad jag blir för Din skull.  Träffade ju Dig en liten stund förra året. Och känslan som har satt sig är att Du är en väldigt varm o fin person, med mycket gott inom sig. SÅ jag önskar dig allt gott och att Du är fri att göra precis det du vill i ditt liv. Kram

Var rädda om varandra

[rore]
2014-02-12 09:50
#12

Härligt Nefer att vilda till sig emellan åt. Härlig ramsa😉

Visst är det härligt att fritt välja Skogis 😛

🤗 Signemo 🤗

Upp till toppen
Annons: