Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 654 ggr
Shelsy
9/29/13, 7:59 PM

Healing till hund

Hejsan! Det är så att en av våra hundar har blivit halt och vi ska på utställning nästa helg och är hon halt kan hon tyvärr inte vara med! :-( Skulle någon vara snäll att ge henne healing så hon blir frisk i benet? Pma mig så ger jag er namn och bild på henne om det behövs. Med vänlig hälsning!

Annons:
skotty
9/29/13, 8:03 PM
#1

Veterinär kanske???

Shelsy
9/29/13, 8:06 PM
#2

Vi har en tid på måndag.

[GunillaF]
9/29/13, 8:07 PM
#3

Har hon skadat sig på något, har hon sår eller varför tror du hon haltar?

Healing är bra på alla sätt och vis, men man bör ändå uppsöka veterinär och höra vad h_n säger.

Du får gärna lägga ut bilden i tråden så slipper vi en massa PM:ande och alla får möjlighet att känna efter om de får till sig något och om de vill sända healing.

Jag ber om styrka för din hund vid 23-tiden. Det kan vara bra om du håller ett öga på henne vid den tidpunkten, för vissa reagerar starkt på healing och som djur kanske det känns skrämmande i vissa lägen eftersom man inte har kunnat berätta i förväg om vad som kanske kan kännas.

Shelsy
9/29/13, 8:10 PM
#4

#3 Hon springer som en galning med de andra hundarna och kan ha strekt sig, men vi har en tid på måndag. :-)

[GunillaF]
9/29/13, 8:45 PM
#5

#4 Ja, jag såg att ni har en tid. Vad bra. Vi skrev samtidigt så jag hann inte läsa ditt inlägg om veterinärtid.🙂

Du borde nog inte låta henne springa med de andra hundarna förrän hon är undersökt.

Shelsy
9/29/13, 8:47 PM
#6

#5 Det är koppel som gäller redan. :-)

Annons:
[GunillaF]
9/29/13, 8:49 PM
#7

Bra!

[GunillaF]
9/30/13, 9:02 PM
#8

Hur gick det hos veterinären i dag?

Shelsy
9/30/13, 9:09 PM
#9

Det gick bra.

TezzD
9/30/13, 9:15 PM
#10

Vad var det för fel? Hoppas vovven inte har lika ont längre

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
9/30/13, 9:32 PM
#11

#9 jag frågar som Rosalee. Vad var det för fel?

Shelsy
9/30/13, 9:40 PM
#12

Det gick bra och hon mår bättre nu! :-) Dem knäckte ryggen på henne, så nu får hon vara stilla ett par dagar och det är koppel som gäller hela tiden.

Upp till toppen
Annons: