Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 334 ggr
[GunillaF]
9/24/13, 7:12 AM

God morgon 24:e September

Morgonen är kall, men ljuvligt vacker. Solen går upp i horisonten och sprider ett guldgult sken.

Ha en bra dag alla!☀️

Annons:
[Chakra]
9/24/13, 7:45 AM
#1

God morgon!

Bara 4 plusgrader; kallt men vackert och bara att följa med i väderomställningarna.

Önskar er en fin dag!

[Bettanbop]
9/24/13, 8:35 AM
#2

God morgon Gunilla och Chakra En kylig Tisdags morgon och starka vindar :) God fortsättning på dagen till er och alla som snart tittar in

Indiania
9/24/13, 8:46 AM
#3

Godmorgon på er!

Det är fint väder här också även om det är lite kyligt!

Jag är glad för min bentäthet i kroppen var bara bra, skönt att få höra. Så vi hade det trevligt i Örebro med lite shopping och god mat.

Önskar er alla en fin fortsättning på dagen!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
9/24/13, 10:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go'Morron i tråden!

Har spenderat morgonen med gymnastik - hjärngympa! Ett IQ-test på Illustrerad Vetenskaps sajt. Det krävde sitt fokus… 
Jag vet att jag är korkad ibland men jag tror inte att jag är heldum… men, om jag får skryta lite, så fick jag nu svart på vitt att jag inte är dum!😎 Vill du gympa? Registrera dig på illvet.se (gratis) o ge hjärncellerna lite motion.

Jo, nog blir det kyligare och mörkare snabbt nu… 8 plussisar för ett par timmar se'n, mul o regn väntas. Mörkret kryper på mer och mer också. Och jag längtar redan till våren… ☀️

Skönt, Indiania, att bentätheten sitter som den ska! ❤️

Datorjobb o lite röj har jag tänkt spendera resten av dagen med. 
Ha en fin dag allihop, med eller utan gympa!🌺🙂

Vandrande ljus

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
9/24/13, 11:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Goder förmiddag alla. Imorse var det frost och puffar ur munnen, riktigt härligt tycker jag. 

Igår plockade jag in mina mårbacka och snart ska amaryllislökarna fram. Visst är det härligt när man kan byta ut det ena vackra mot det andra. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Foto Marianne Larsson

Toyan
9/24/13, 1:57 PM
#6

God middag.

Tittar in och önskar er alla en fin fortsättning på dagen🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: