Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 461 ggr
[GunillaF]
9/22/13, 9:56 AM

God morgon 22:a September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söndag och "vilodag" som det heter.

Nu för tiden när de flesta arbetar hela veckorna så blir det inte så mycket av det där med vila om Söndagarna, för någon gång måste man ju hinna med att fixa i sitt hem. Men jag tänker hoppa över det där med fixande ändå i dag och bara vila och ha det gott.

Ha en härlig höstsöndag alla healers!☀️

Annons:
Indiania
9/22/13, 10:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon Gunilla och ni som tittar in senare!

Det gör du rätt i Gunilla att du vilar och kopplar av.Nu skall jag dricka kaffe och äta frukost och bara göra det som faller mig in i dag!

Ha en skön söndag!🌺

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
9/22/13, 12:27 PM
#2

God middag. Idag är det ingen vidare bra dag. Jag har problem med magen och tarmfickor. Det började i torsdags natt.

Sen har jag fått ett skavsår på sidan av hälen så jag kan inte få på mig skon. Hujeda mig. 

Det händer även saker här hemma nu igen. Igår morse gick min mans radio igång. Jag trodde han hade satt den på väckning, men det finns ingen sån funktion på den. Han var på jobbet, så jag var själv här hemma.

Härom kvällen bytte tv:n kanalerna fram och tillbaka. 

Månde det vara någon som vill någonting. 

Fina bilder idag. 

Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann.

Andina
9/22/13, 12:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Go'Morron mitt på da'n!

Vilosöndag får jag ta lite senare. Här är det jobb vid datorn som gäller hela helgen - men det gör inte så mycket, det är murrigt o grått ute så det är riktigt mysigt att sitta inne o kura med dator, katt o pappis. 
(Fixa med hemmet ligger - märkligt nog… - ganska långt ner på prioriteringslistan, och halkar successivt ner också…)

Tack för hur vackra bilder som helst! Jag tror inte att jag någonsin blir mätt på bilder, älskar att gotta mig i go'a bilder.

Jag hoppas att ni alla har och får en fin söndag fylld av mycket ha det gott och vila!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
9/22/13, 6:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Nu har jag tagit in mina Mårbackapelargoner, hoppas de överlever vintern.

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

signemo
9/22/13, 6:44 PM
#5

Så vackra.

Här har det så smått blivit skymning. Har lite kvällsmat på gång. 

Skönt med söndagar, Då kan jag oftast göra eller inte göra det jag har lust med

Var rädda om varandra

Andina
9/22/13, 6:44 PM
#6

Åh, vad härligt, Indiania! De överlever säkert! 

Min mamma har pelargoner som härstammar från en "ursprungsplanta" som hon hade för 45-50 år sedan. Själva ursprungsplantan finns kanske inte kvar, men den har levt länge annars, och även de plantor som hon har. Hon är/har varit en riktig Pelargonmamma. Jag minns dessa blommor sedan jag var liten. Verandan på hennes sommarstuga brukar vara fylld av jätteurnor med pelargoner. Ståtliga som furor och stooora, meterhöga och ibland mer. (Vilken sorts pelargon har jag ingen aning om, dock)

Så jag tror du har fått ett par vänner för livet nu, i dina Mårbackablomster! ❤️ Och, ja, vackra är de!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Indiania
9/22/13, 7:08 PM
#7

Tack Signemo och Andina!❤️Oj vad roligt att läsa om din mammas pelargoner Andina, det är så fint med pelargoner.Hoppas att mina klarar sig inomhus, skall försöka att ha dom svalt och de vill väl ha lite ljust också antar jag.

" Var nära naturen - var när dig själv "

signemo
9/22/13, 7:57 PM
#8

JA det är liksom lugn o ro över pelargoner. Förklara det den som kan. Det är väl antagligen så att de fanns  när man väste upp. I mitt fall hos farmor

Var rädda om varandra

Upp till toppen
Annons: