Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 735 ggr
mckrill
9/20/13, 10:12 PM

Hjälp en underbar och snäll katt! Snälla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saint är född 2008-05-16. Hon är en liten Maine Coon, och den snällaste katt jag någonsin träffat.

Annons:
Andina
9/20/13, 10:20 PM
#1

Mckrill - det är en väldigt vacker och fin liten Saint du har! En kommunikativ katt verkar det som.

Jag förstår att du önskar healing för din vän och att hon inte mår riktigt bra just nu. Rätta mig om jag har fel (eftersom du inte skriver nå't om vad problemet är). 

Och jag kommer att sända henne så mycket healing och harmoni jag kan de närmaste dagarna. Men alltid i små doser - det är så jag har uppfattat att djuren "vill ha det". 

Om det är så att jag missuppfattat ditt inlägg, så, snälla, förklara så att jag förstår..?

All lycka, styrka och välgång till både Saint och dig! 🐱

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

mckrill
9/20/13, 10:35 PM
#2

Saint hette White Room (Knyskatattens Maine Coon) när hon flyttade in till oss. Hon är väldigt ung tycker vi och önskar att vi får många friska år tillsammans även i framtiden. Saint har drabbats av anemi, men extremt få föröds blodkroppar. Vita blodkroppar och blodplättar har hon också väldigt lite av. Saint fick en blodtransfusion igår av en jämngammal Maine Coon. Saint är piggare nu, men får extra syre för att de röda blodkroppar hon har ska kunna leverera så mycket syre som möjligt till hennes kropp. Saint ska nu spendera sin andra natt på Bagarmossens djursjukhus (Stockholm) och vi besökte henne idag för att ge kärlek och styrka till henne. Hon fick två gosedjur som hon tycker om och brukar prata med. Vi borde ha sökt hjälp för Saint tidigare, men vi trodde att hon mådde bra. Saint behöver mycket lugn och ro, och hennes kropp (benmärgen) måste producera blodkroppar. Kanske någon här kan uppmuntra till det. Det var fantastiskt att få träffa Saint idag. Vi hoppas verkligen att hon klarar detta! Hon har hamnat i en mycket allvarlig situation, men Saint är kärleken själv. Jag önskar att jag kunde få en djupare kontakt med Saint, men någon här är kanske mycket mer erfaren. Skriv gärna om ni kan hjälpa på något sätt, eller om ni känner till någon som kanske kan. Kärlek till er!

Andina
9/20/13, 10:47 PM
#3

Åh, jag förstår din oro men också optimism! Jag ber om all styrka och healing till din underbara vän, Mckrill! Och det låter ju som att hon ändå är piggare idag.

Jag ber också om att du/ni inte skuldbelägger dig/er - det är inte lätt när ett djur blir sjukt, de döljer det in i det längsta och hur bra som helst. Och om en djurvän verkar må bra, ja, hur ska man då veta? 

Jag är också glad att Saint har så mycket Kärlek från sin familj - för hur allt än är, så är Kärlek Healing. Och - Healing är Kärlek! 

Så den bästa healing Saint kan få, är just Kärlek! Jag håller tummarna för att den vackra skönheten snart är hemma och mår piggelin igen!

(Och under tiden sänder jag henne så mycket healing och kärlek jag kan, i små doser.)

StyrkeKram! 🤗

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

mckrill
9/20/13, 10:52 PM
#4

Andina, Tack! Jag har skrivit "långa" texter för att försöka förklara, men det har blivit fel när jag skulle skicka inlägget. Därför postade jag nu det allra minsta nu först. Efter ditt inlägg lyckades jag skicka mer om Saint. Men Saint har varit allt annat än problem tidigare, så det finns många saker att berätta om vem Saint är. Jag har dock inte frågat henne själv om vem hon är. Jag söker hjälp hos er som kan och vill hjälpa.

majlar
9/21/13, 6:53 AM
#5

Sänder massor av kärlek och energi till din fina katt.

mckrill
9/21/13, 1:10 PM
#6

Saint är trött, men hon hjälper de andra på djursjukhuset som behöver det. Jag fick detta som hälsning från en vänlig människa som tog kontakt med Saint. Det låter som Saint. Hon är alltid omtänksam!. Jag vill att hon får vila upp sig och att kroppen kommer igång med produktion av blodkroppar. Hon finns alltid med mig.

Annons:
Andina
9/22/13, 5:27 PM
#7

Jag hoppas att din fina kattfröken piggar på sig snart! Fortsätter att sända till henne i smådoser. 🐱

Styrkepepp till dig också, Mckrill!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

mckrill
9/22/13, 6:37 PM
#8

Tack!

Upp till toppen
Annons: